Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Thats_Me schreef:Is het niet tandsteen? Ik zou zeggen probeer over je angst heen te zetten (en ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan) en laat er eens een tandarts naar kijken. Die kunnen ook je tanden schoonmaken en eventueel polijsten.
). Dinsdag naar de tandarts geweest en die vertelde mij dat met voldoende poetsen (minimaal 2x/dag, liefst 3x/dag) het er af moet gaan. En ik moet tandpasta op mijn tanden smeren als ik gepoetst heb. Sjors schreef:Heb je een beugel gehad? Ik wel en heb hetzelfde , alleen het is wit bij mij (zie je erg duidelijk en ziet er niet uit). Dinsdag naar de tandarts geweest en die vertelde mij dat met voldoende poetsen (minimaal 2x/dag, liefst 3x/dag) het er af moet gaan. En ik moet tandpasta op mijn tanden smeren als ik gepoetst heb.
Shahsantosje schreef:Sjors schreef:Heb je een beugel gehad? Ik wel en heb hetzelfde , alleen het is wit bij mij (zie je erg duidelijk en ziet er niet uit). Dinsdag naar de tandarts geweest en die vertelde mij dat met voldoende poetsen (minimaal 2x/dag, liefst 3x/dag) het er af moet gaan. En ik moet tandpasta op mijn tanden smeren als ik gepoetst heb.
Ik heb nog geen beugel gehad maar met welke tandpasta smeer jij dan want ik heb namelijk soort van blauwe oral-b pro geloof ik
SnuitjeLove schreef:ik had ook last van gele tanden, maar ik heb een facing over beide voortanden gekregen.
Dat is een wit laagje dat ze eroverheen doen. Werd geheel door de verzekering vergoed, koste €60,- per tand. Heb nu mooie witte voortanden. Er is alleen in de hoek een klein stukje vanaf gebladderd maar dit valt niet op en heb ik ook geen last van. Wanneer dit erger wordt ga ik wel weer naar de tandarts toe.