Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Cindeeh schreef:ik wil je niets geks aan praten hoor, maar ik heb ook jarenlang gedacht dat ik slechthorend was, maar nou is er dsinds kort bij mij ADD gediagnostiseerd en dit bleek dus een 'kwaal' te zijn, omdat ik mij niet kon concentreren en alles tegelijk probeerde te luisteren. net alsof je naar de radio lluisterd met zo'n ruis er door snap je? Nou zeg ik niet meteen dat jij ADD hebt, maar misschien is het dus wel iets wat betreft je concentratie.
Ik heb het namelijk altijd als het rumoerig om mij heen is(muziek, achtergrond geluiden, kletsende mensen etc, in de verte een trekker/motor die langsrijd) allemaal dingen die mijn aandacht trekken waardoor ik niet in de gaten heb wat mensen zeggen terwijl ik wel hoor dat ze iets zeggen.
Misschien iets om over na te denken.

Ik kan wel slecht de richting van geluid bepalen, dat frustreert wel. Maar ik merk dat ik al heel snel automatisch links van iemand ga zitten of probeer iemand aan te blijven kijken.
amoj schreef:Nee, geen gehoorbescherming op.
Ik ga binnenkort eens langs de ha, kijken wat hij zegt
Ashley5760 schreef:Ik heb heb hetzelfde.
De "piepjes" test scoor ik goed, omdat er geen bijgeluiden zijn.
Maar in dagelijks leven met zoals je zegt andere mensen of machines of wind oid dan moet ik ooit 2/3x vragen. Mijn dokter kon niks betekenen voor me hierin.