Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Kimbers schreef:Komt door het blonde haar, heeft niks met de verf van de etos te maken. Blond is een verrekte lastige kleur om te krijgen, maar ook om te veranderen. Je kunt een grote kleurverandering beter altijd bij de kapper laten doen.
Al vaker naar mijn eigen kleur blond terug gegaan. Amira_ schreef:Kimbers schreef:Komt door het blonde haar, heeft niks met de verf van de etos te maken. Blond is een verrekte lastige kleur om te krijgen, maar ook om te veranderen. Je kunt een grote kleurverandering beter altijd bij de kapper laten doen.
Het was niet een grote kleurverandering, het was om de uitgroei bij te kleuren met dezelfde kleur als ik er de vorige keer in had gedaan, die kwam dus blond uit. Maar bedankt, ik verf dus nooit meer mn haar blond
Priscilla_90 schreef:oh ohh
is je uitgroei tegen zwart aan of je punten?
uitgroei altijd 30 min laten zitten en niet gelijk in je hele haar doen want dan slaat het doen en is het idd bijna tegen zwart aan. Om het lichter te krijgen dat gaat je niet lukken met een pakje verf , daarvoor heb je blondering voor nodig om eerst heel veel plukken door je haar te doen en daarna kan jeje uitgroei erop aanpassen voor een goed kleur advies en welke kleur je moet gebruiken vraag het aan je kapper misschien verkopen ze het verf daar wel ben je wel zekerheid gegarandeerd
Dit wordt dus heel lastig merk ik al, eigenlijk gaat het elke keer wel fout als mn haar geverfd wordt, ookal waren de vorige keren bij de kapper
licht aan je haar kleur na een tijdje wordt het weer lichter 
Amira_ schreef:Die plukken blondering doe ik ook nooit meer, nu is mn haar oranje, en nu