Stekende pijnen in schouderbladen + knieën met vermoeidheid

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

lies_sparkle

Stekende pijnen in schouderbladen + knieën met vermoeidheid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-13 13:29

Heee bokkers,

Ik dacht misschien heeft een van jullie een idee wat dit zou kunnen zijn,
ik ga morgenochtend wel naar de dokter maar word er ondertussen zo onrustig van.
Ik eb maandag gebeld en het gebeurt wel vaker dat je bij ons erg lang moet wachten.
Maar goed, misschien herkennen jullie dit.

Vorige week donderdag werd ik wakker met een ongelooflijke steek in mijn rechterschouderbad.
Met wat aspirines ging het niet weg maar daar werd ik alleen maar ongelooflijk duizelig van.
De afgelopen dagen ging het heel erg wisselend. De ene dag had ik er geen last van, de andere dag met wat momenten en gister begon ook mijn rechterknie ineens te steken.
Niet zo erg als mijn schouderbladen, dat deed zo'n pijn dat ik de tranen in mijn ogen had,
en ik heb een hekel aan mensen die zich aanstellen en leef met het motto: niet zeuren, gewoon doorlopen,
maar nu kwam ik mijn bed niet eens uit.
In mijn knieëen was meer een zeurende steek. En was wel vervelend maar na even buigen en strekken had ik daar niet extreem veel pijn meer van.

Vanmorgen werd ik wakker met dezelfde pijn als vorige week donderdag maar dan n mijn linkerschouderblad.

Zoals al gezegd, ik zit morgeochtend om 8.10 bij de huisarts maar ik dacht miss herkent iemand dit.
Ik ben 18 dus ga ervan uit dat het geen groeipijnen zijn...

X