Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
? Je hebt je oor waarschijnlijk verstopt doordat je oorsmeer in je gehoorgang hebt geduwd. Je kunt de dokter bellen om uit te laten spuiten, maar dan moet je eerst zelf de boel zachter maken door met zonnebloem olie in je oor te druppelen, anders lukt het uitspuiten niet. arabella2000 schreef:Ik zou wel even je ha bellen. Misschien moet je oor even uitgespoten worden.

Gaan ze met een warme sterkere waterstraal in je oor spuiten. Kan zijn dat daar een hard propje oorsmeer zit, die nu doordat je met je wattenstaafje erin hebt gezeten, die weg blokkeert waardoor je nu niks meer hoort. Ik heb dat heel vaak. Heb nu zelf een soort pipetje gekocht en die vul ik zelf met lauw/warm water en spuit het zo zelf uit!
Maar het wil nog niet echt werken.. Zal wel geduld moeten hebben
Hannapony schreef:ik herken het! ik had dat ook.. nu haal ik al dat gore spul er regelmatig uit met een schuifspeldje voor je haar. Je moet wel uitkijken dat je niet uitschiet, dus rustig de tijd nemen. Velen zullen zeggen: niet doen, maar het is ook weer raar om iedere week naar de dokter te gaan daarvoor.
Het kan een keer mis gaan, een ongeluk zit in een klein hoekje en dat wil je echt niet.
Dan kan ik meestal dezelfde dag nog langskomen om te laten uitspuiten