Misschien een beetje een rare titel, maar ik zal het uitleggen.
Ik heb al mijn hele leven moeite gehad om een passende BH/bikini te vinden. Niks paste fijn, het was of te klein of de cups stonden open.. Ik dacht altijd dat ik gewoon een kleine cupmaat had. Vorig jaar juni ben ik met een vriendin gaan BH-shoppen en toen wees die vriendin mij ergens op: Ik had geen 2 aparte borsten, maar ze liepen gewoon in elkaar over, heel raar eigenlijk en moeilijk om uit te leggen. Een normale vrouw heeft 2 aparte borsten en tussen de borsten heb je gewoon platte huid waar je ook meteen je borstbeen voelt. Ik heb dit tussenstuk dus ook niet. Je moet mij huid daar zo'n 5 cm indrukken voordat je mijn borstbeen voelt.
Het is mij zelf nooit opgevallen omdat ik dacht dat het normaal was. Ook ben ik niet iemand die zo naar andere vrouwen d'r borsten kijkt
Naar lang wikken en wegen toch een doktersafspraak gemaakt. Wat een muts, mevrouw de assisten was er zeker van dat wat ik heb echt wel vaker voorkomt en wilde mij eigenlijk geen verwijsbrief geven voor de plastisch chirurg
Later bij de plastisch chirurg aangekomen, keek hij letterlijk zijn ogen uit. Hij had hier nog nooit van gehoord en dus nog nooit gezien. Heel wat onderzoeken en bezoekjes verder bleken er 3 gevallen over de hele wereld bekent te zijn, maar zonder voldoende informatie. Nou om maar even een einde te brouwen aan mijn verhaal: Na flink wat overleg ben ik afgelopen 5 maart geopereerd. Hier ben ik erg ziek van geworden en heb veel pijn gehad. Helaas is de operatie mislukt en er is helaas niks verandert.. Al ben ik wel wat littekens rijker. Maar niks aan te doen! Uiteindelijk zijn wij ook niet echt tevreden hoe mijn nabehandeling is gegaan en dus hebben we besloten om in een ander ziekenhuis een second opinion aan te vragen. Mijn operatie is gedaan in een dorpsziekenhuis, wat misschien ook niet slim is geweest voor een zeldzame aandoening.
Maarja, ik wil ook gewoon een mooi lijf met 2 mooie borsten. Plus dat ik gewoon normale BH's wil dragen die fatsoenlijk zitten.. Hoe mijn borsten er nu uit zien, daar ben ik gewoon echt niet blij mee.. Ik heb geprobeerd een voorbeeld foto te zoeken, maar krijg het nu niet geupload..
Nu de vraag: Aangezien ik echt geen verstand heb van ziekenhuizen en operaties, wat zijn aan te raden ziekenhuizen? Is het bijvoorbeeld aan te raden om voor een academisch ziekenhuis te gaan?
Petje af als je dit verhaal hebt gelezen zeg! En alvast bedankt