Het is morgen een week terug dat een paard bij ons op de manege op mijn voet is gaan staan, niet normaal gaan staan maar hij zette 'm echt met volle kracht op mijn voet toen ik de hoeven wilde doen.. Toen even mank gelopen, mijn nichtje verder geholpen met opzadelen, maar werd ietsies misselijk van de pijn dus ben toen maar naar boven gegaan om te koelen. Dikke 15 minuten gekoeld, daarna weer naar beden. Uur daarna gewoon gereden, niks aan de hand etc. Hele week ietsjes last van gehad als ik erop sta. Vond het verder niet zo erg, ben wel wat gewend. Nu afgelope vrijdag is er met de carrousel iemand van bovenaf opgekomen, iets wat ook weer erg veel zeer deed.. Nu deed het gister zeer met bewegen. Tenen kan ik gewoon bewegen, geen last van (eerste paar dagen wel) maar nu ook als ik er ook maar iets tegen aan zit doet het zeer..
Dus ik ben net even gaan voelen, zit er toch op een plek een klein raar bultje, wat gevoelig doet. Tis niet echt een bultje maar meer een bobbeltje.. Moet ik me hier zorgen om maken?
Even een foto om te zien op welke plek (Van donderdag, is nu veel paarser)
Bij het onderste paarse vlekje zit dat bobbeltje

Het ziet er nu dus ook nog veel erger uit, ga zo kijken of ik nog een foto kan maken..
heb het al tegen mijn moeder gezegd van dat bobbeltje, en ze zegt dat dat wel goed komt.. Dachten we vorig jaar ook met mijn stuitje, die toen behoorlijk scheef stond (En nu nog steeds
)