Adelinde training center

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Adelinde training center

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 23:31

Na een paar zoek pogingen toch echt tot de conclusie gekomen dat hier geen topic over is.
wie is er lid van de trainings site van Adelinde, en hoe bevalt dat?
Ik ben het aan het overwegen.
Specifieke spieroefeningen die je helpen je ruiter fitheid te vergroten, spreken me aan. In de sportschool blijft het toch snel te algemeen.
Voor mij is op een goede manier conditie opbouwen geen probleem, daar weet ik voldoende vanaf om het zelf te doen, maar juist die dingen core stability, focus op bepaalde spiergroepen etc.

Wie is daar bewust mee bezig en hoe doen jullie dat?

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 14:13

RUI --> MW

Sprintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 15:32

Het is alweer even terug, maar ben je nog lid geworden van de trainings site MariekeB? Bevalt het goed?

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 21:57

Nou, daar zeg je ens wat: gerichte begeleiding voor ruiters mbt. hun eigen lichaam.

De KHNS was dat plm. 10 jaar terug van plan: gymnastiek voor ruiters, maar het project is volgens mij een stille dood gestorven.
Dus als Adelinde dit "levert", is het de moeite waard.

(Ik dacht in eerste instantie over video's in sturen van hoe jij je ZZ proef rijdt - en ik rijd al jaaaren geen wedstrijden meer...)

Anoniem

Re: Adelinde training center

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 21:59

Nee ik ben geen lid geworden omdat ik echt ervaringen van anderen af wil wachten. Het ziet er nog neit heel professioneel uit. Al heeft ze wel goede mensen om zich heen.
Maar als het alleen een paar filmpjes zijn , hoefthetvan mij niet.
Ik verwacht wel iets met een algemeen trainingsschema, en een logboekt etc etc..

Ik hoop nog steeds op ervaringen, maar het is zo stil in dit topic dat ik bang ben dat er nog weinig Bokkers iets mee doen :)

Sprintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 07:39

Haha, nou ik was te nieuwsgierig om antwoorden in dit topic af te wachten en heb me dus aangemeld. Mijn eerste indruk:
Er staan heel erg veel nuttige oefeningen op, met omschrijvingen en korte filmpjes zodat je ook kan zien hoe een oefening moet worden uitgevoerd. Zo staan er bij loop trainingen wel 11 verschillende oefeningen met bij behorende filmpjes. Het is wel een beetje jammer dat je best veel heen en weer moet klikken voor verschillende oefeningen uit de verschillende categorieën. Als je dan een aantal verschillende oefeningen achter elkaar wil doen moet je eerst de oefening dus wel "uit je hoofd" kunnen doen. Anders introduceer je meer pauzes dan je misschien zou willen.
Wat ik eigenlijk wel een beetje mis (maar misschien komt dat nog wel ;-) ) is een soort van standaard compilatie of trainingsschema, en dan het liefst ook op video. Net zoiets als je bijvoorbeeld een trainingsschema van de 30-day schred van Jillian Michaels kan doen.

Je kan ook een persoonlijk trainingsprogramma opvragen. Een trainingsprogramma op maat (incl. telefonisch advies) met alleen de oefeningen van de website kost 25 euro. Een programma met nog meer specifieke oefeningen voor je persoonlijke doelen is 50,-. En een persoonlijk advies op basis van een persoonlijke training op locatie kost 75,- euro.

Ik denk dat de website in combinatie met een dergelijk persoonlijk advies het beste zal werken. Van mij had het (zeker ook omdat je er toch voor moet betalen) iets meet hapklare brok mogen zijn zoals het eerder genoemde 30-day schred programma.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 07:46

he Sprintje,

Dt is ook wel waar ik een beetje bang voor was. Geen rode draad en alleen maar losse oefeningen.
Jammer.
Maar een persoonlijk advies vind ik dan weer niet duur, dus ik ga er toch nog even over nadenken.

Dankjewel voor je bericht

Glenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 17:39

Ondertussen al meer mensen met ervaringen? :)