Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dankjewel!
MarcoBorsato schreef:Ik vroeg me dit af en ik kan op internet eigenlijk niet mijn antwoord vinden. Ik heb een cyclus van 6 weken, soms iets langer, soms iets korter, met een verschil van een paar dagen. Als ik anticonceptie gebruik is het uiteraard wel regelmatig maar zodra ik mezelf weer 'ontring' komt mijn oude cyclus weer terug.
Maar hoe zit dat nou als ik straks zwanger wil raken? Gaat het wel normaal dan?
MarcoBorsato schreef:Stomme vraag, maar kan ik zomaar naar de gyn? Gewoon via de huisarts en dat is gewoon gedekt door de verzekering? Bedankt voor je antwoord!
Stomme vragen zijn alleen maar vragen, waar de spreker geen antwoord op heeft!MarcoBorsato schreef:Van mijn biologieleraar op de middelbare school mochten wij dit noooit doen...!Het stomme is, ik heb behoorlijk onveilig gevreeen, echt in het kwadraat onveilig. Er is geen compleet leger zaadsoldaatjes naar binnen gegaan door coitus interruptus, maar toch vast wel wat. En ik ben niet zwanger (gelukkig, daar niet van) maar mijn lief heeft zich al bewezen op dat gebied. En ik merk dat ik zowel opgelucht als onzeker ben.
(vanwege de zaadjes in het voorvocht). Aan de andere kant: je bent als mens maar een paar dagen per maand vruchtbaar - en de vruchtbaarste meisjes zitten op de middelbare school.
. Ik ga maandag even mijn huisarts bellen.