Even zonder gekheid, ik vind het verschrikkelijk om in bikini te lopen, ik vind mezelf niet mooi, ik vind dat mijn bovenbenen te dik zijn en mijn heupen te breed.
Ik ben frans/italiaans van afkomst en dat is best goed te zien aan mijn figuur (helaas).
Ik heb dit niet alleen in bikini of badpak, maar ook in lingerie voor mijn vriend voel ik me onzeker.
Sporten helpt niet, krijg hier beenspieren van terwijl ik dunnere benen wil hebben, ik heb ook al zo'n gel geprobeerd die toen volgens oprah goed werkte, nog geen verschil gezien en zo'n tube kost 60-80 euro. Liposuctie is behoorlijk aan de prijs, heb ik niet eens en denk dat je voor een onzekerheidsprobleem niet iets kan regelen met de HA.
Ik ben echt ontzettend onzeker, en hoef ook echt niet naar andere dames te kijken die wel een 'normaal' figuur hebben.
wordt er echt enorm onzeker van, ook tegenover mijn vriend (al kan hij 100 keer zeggen dat hij me mooi vind).Wie o wie heeft hetzelfde probleem en wil er over praten? het zit me al ontzettend lang heel erg dwars en moet er soms zelfs om huilen.. zucht..
Dit wordt weer de hele zomer in een broek over de knie.
ik hoor regelmatig dat ik een mooi lichaam heb maar omdat ik het anders zie geloof ik ze dus echt niet! Ik hou van zwemmen maar door idd in bikini te lopen pas ik...
ik vind het persoonlijk igg wel mooi(:
En btw, ik draag een voetbalbroekje over mn bikini, dat scheelt bij mij al een hoop!

Ik ben er echt niet blij mee en vind mezelf echt afstotelijk . Maarja, meer afvallen gaat het wsl niet beter maken - want huidoverschot- (hoewel ik wel van mijn overgewicht af wil hoor, dat zou veel beter zijn... Maar als we het puur over bikinilichaam hebben) dus dan zal ik aan de plastische chirurgie moeten en dat gaat me wel wat ver
want waarschijnlijk zit het vooral heel erg tusen je oren!
)