Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
). Donkerste was zwart 
Manon94 schreef:Ik ben lichtblond van mezelf en heb al alle kleuren van de regenboog gehad (krijg je als je in een kapsalon werkt.. zucht..). Donkerste was zwart
Het is bij iedereen verschillend, maar mijn huid is ook licht en dan begint iedereen altijd te gillen dat je nog witter van donker haar wordt. Dit was bij mij echt niet zo. Door het lichte haar is er geen 'onderscheid' dus trekt je gezicht het lichte aan van je haar. (lastig verhaal,sorry) Door het donkere haar, ging mijn gezicht juist meer spreken. Maar zoals ik al zei, is het bij iedereen anders. Het beste kun je het uitproberen met een spoeling. Vind je het mooi, kan je het altijd nog verven. Vind je het niet mooi, is het er naar een paar x wassen uit.
Wenkbrauwen kleurde ik nooit mee.
Hoop dat je hier iets aan hebt, sorry voor het lange verhaal.
) en ben blijven hangen op een roodbruin/koper. Heb ook lichte ogen en dan spreken je ogen meer met een donkere haarkleur. Zelf ben ik niet echt fan van oorspronkelijk (licht)blond zijn en dan ineens naar zwart gaan, maar een mooie kleur bruin moet zeker kunnen!
.
ik zou als ik jou was ook je wenkbrauwen verven! Staat veel mooier en is niet moeilijk. Eerst vaseline eromheen smeren dan kan er weinig misgaan, verf pakt niet op vaseline.. succes
Ik heb ook een hele lichte huid, maar iets rodere onder tint eronder en asblond van mezelf. Donker mahonie gecombineerd met zwart en aubergine staat mij heel goed en laat mijn licht blauwe ogen echt 'leven'. Staat veel beter dan mijn eigen blonde haar. Ik heb 1x koper gedaan, NOOIT meer! Leek net een clown
Ik zou trouwens geen wenkbrauwen verven.. heb het 1x gedaan en vond dat zo totaal niet bij mij passen! Eens maar nooit meer