2 weken geleden heb ik met gym voor een punt gesprint op 80 meter, ik had die dag wel last van mijn bovenbenen maar dat is logisch. Tot gisteravond had ik nergens last van alleen beetje zeurderig gevoel, maar gister kreeg ik opeens verschrikkelijk veel pijn in m'n bovenbenen. Ik ben maar gewoon met mijn benen hoog gaan liggen, toen het niet overging heb ik een beetje erover gewreven (doorbloeding goed krijgen) maar het werd alleen maar erger en mijn bovenbenen begonnen te gloeien. Toen heb ik verkoelende gel erop gesmeerd en een natte, koude doek erop gelegd, en die 3 keer verwisseld, maar de pijn was niet uit te houden
Vanmorgen heb ik van 7 tot 12 gewerkt en ik voelde het al een beetje aankomen, maar vanmiddag heb ik nergens last van gehad. Nou wilde ik vanavond uitgaan, maar ik ben toch maar niet gegaan omdat ik morgen naar eindhoven wil en het anders misschien niet volhoud. Alleen een halfuur geleden kreeg ik weer enorm veel last ervan en het gevoel blijft echt gewoon, ik weet niet echt wat ik moet doen nu.. Mijn moeder zegt naar de eerste hulp, maar zou het niet gewoon overbelast zijn? Dan hoef ik toch niet nu nog weg? Het is echt een pijn ín mijn bovenbenen, heel zeurderig, geen steken. Of kan ik gewoon pijnstillers nemen en zal het morgen over zijn?Liefs