Omdat ik met een blessure zit en even een tijdje niet kan hardlopen volg ik nu de virtuele lessen in de sportschool Basic-fit. Zijn er meer mensen die dit doen? Wat vinden jullie er van, zwaar of niet?
Wat is het?
In 2013 zal je bij iedere Basic-Fit sportschool kunnen deelnemen aan de virtuele groepslessen. Virtuele groepslessen, wat zijn dat? Wel, virtuele groepslessen zijn grotendeels hetzelfde als de live groepslessen met dat verschil dat je de les nu gegeven wordt door een virtuele coach die je volgt op een beeldscherm! Haal het beste uit jezelf en probeer eens een virtuele groepsles! Je kan iedere dag deelnemen aan de virtuele groepslessen die op vaste tijdstippen beginnen. Al wat je nodig hebt, is je bidon en de zin om volledig los te gaan!
Laatst bijgewerkt door Horse_xx op 24-04-13 14:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Mijn moeder doet dat met een vriendin, die is heel enthousiast! Die begint steeds als ze die liedjes hoort de oefeningen van dat programma uit te voeren
Ben wel erg benieuwd wat het is, thuis eens naar kijken hoe dat in z'n werk gaat.
Horse_xx
Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-13 14:20
NeverGiveUp schreef:
Is dat ook met die buizen met zand?
Mijn moeder doet dat met een vriendin, die is heel enthousiast! Die begint steeds als ze die liedjes hoort de oefeningen van dat programma uit te voeren
Jaaa XCO is inderdaad met buizen en zand
Horse_xx
Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-13 14:23
MelanieB schreef:
Ben wel erg benieuwd wat het is, thuis eens naar kijken hoe dat in z'n werk gaat.
Het is een groepsles, maar ipv dat er iemand voor de groep staat wordt de uitleg gegeven via een groot scherm