stuitje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ilovesil

stuitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-13 16:44

hey bokkers
ik wist niet of ik deze topic moest openen maar na lang nadenken heb ik het toch gedaan
ik heb al sinds de zomer van 2012 last van m,n stuitje
ik was verkeerd gevallen met de fiets waarnaar ik last had met lopen en met m,n benen strekken na 2 dagen was het weer weg
een week daarna ging ik paardrijden en viel ik van een paard van 1.80 keihard op m,n stuitje
als ik niet goed zit of lig doet het pijn zelfs bij bepaalde bewegingen of als ik aan het paardrijden ben (dan heb ik het geluk met mijn verzorgponys zadel die zit wel goed)
ik weet niet of iemand dit herkent mijn ouders weten dit en ik wil niet naar de HA

LoveBodin

Re: stuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 16:46

Waarom niet naar HA?
Stuitjes kunnen breken of gekneusd zijn. Lijkt me toch fijn om te weten wat er aan de hand is.

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 16:48

Ik ga mee met degene voor me, waarom geen Ha!?
Sowieso voor een zekerheidje en je had eigenlijk al gelijk heen moeten gaan!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 16:58

Meid die huisarts is er om dat probleem te verhelpen!
Je hebt al héél lang last dus dat wil zeggen dat het vanzelf niet over gaat. En je kan over heel het internet adviezen gaan vragen, maar er is geen een persoon met rötgenogen hier die dwars door het scherm naar jouw stuitje kan kijken en zien wat er mis is.

Dus je hebt twee keuzes: of je blijft er weg maar je blijft wel met pijn zitten, en wie weet maak je het door de verwaarlozing met de tijd alleen maar erger en erger.
Of je gaat even langs de dokter en je kan beginnen aan je genezingsproces.

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 17:01

Ik ben zaterdagavond erg hard van mijn paard gevallen, op mijn stuitje, maar gelukkig is de pijn al minder! Alleen zitten, op mijn rug liggen en rennen doet flink pijn. Ik ben niet naar de huisarts geweest.

Maar aangezien jij al zo lang last hebt zou ik toch even langs de huisarts gaan.

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 17:03

Ik denk dat als ie gekneusd was dat je er nu geen last meer van zou hebben, net zoals gebroken..

Hij kan wél scheef staan. Ben zelf ook een tijdje terug erop gevallen en hij stond scheef. 3x teruggezet, maar hij ging teeds weer scheef omdat er te veel tijd tussen zat.. (9mnd)

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 17:03

Anyway, TS,
wij kunnen geen diagnose stellen. Alleen de HA (of 't ziekenhuis) kan dat.
We kunnen wel dingen roepen, maar het is en blijft internet.