Big Gym

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Big Gym

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 17:48

Zijn er meer bokkers die sporten bij Big Gym? In Heemskerk of Wormerveer?

Ben al een hele tijd op zoek naar een sportschool in de buurt die groepslessen aanbiedt en niet al te duur is. Het leek een utopie want áls ze al lessen aanboden dan altijd op momenten dat ik er niks aan had :+

Dit is 17,50 per maand voor onbeperkt cardio, fitness en groepslessen.

Ik ga morgen naar Wormerveer om me in te schrijven :D

iloonaa__

Re: Big Gym

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 17:50

ik zit er niet, maar de prijs trekt mij wel!
mooi prijsje, maar ik ben te lui om dat stuk te fietsen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 17:52

Je woont in Krommenie, dat valt toch best mee? :D

Ik heb gisteren nog een rondje polder gedaan; Zaandijk-Westzaan-Assendelft-Krommenie-Wormeveer-Koog. 12 kilometer en deed er maar 38 minuten over :))

Van Krommenie over de provinciale weg naar de Gym is hooguit een kwartiertje fietsen :)

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 13:59

heb je ervaring met fitness? Zo niet is het wel heel erg belangrijk dat je goede begeleiding krijgt om blessures te voorkomen. Je gebruikt de apparaten en gewichten nl makkelijker verkeerd dan goed! De ervaring bij sportscholen met een abb prijs onder de 25euro is dat er weinig goed opgeleid personeel rondloopt :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 14:04

Ben er vanmorgen geweest. Ingeschreven en meteen gesport. Een van de trainers liep meteen met me mee om me te laten zien hoe ik de loopband in moest stellen. Hij stelde hem in op 3,5 kilometer per uur _O-

Na het lopen heeft hij me gevraagd wat ik nog meer wilde doen en heeft hij me de apparaten laten zien voor de spiergroepen die ik wil trainen. Hij gaf ook duidelijke uitleg over het gebruik en de belasting (rustig aan beginnen) en waar ik op moet letten. Ook had hij wat tips voor de groepslessen die ik kan gebruiken voor mijn doelen.

Al met al erg tevreden. Het was er super netjes schoon, kluisjes zijn heel handig, leuk publiek, niet van die enorme krachtpatsers alleen maar dus ik voelde me er goed thuis.

Ook veel bekenden tegengekomen. Half Zaandijk blijkt er te sporten _O-

Al met al super tevreden. Woensdagochtend misschien een lesje spinning meepakken.

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 14:15

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 14:17

Ha, daar ga ik meteen even kijken!

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 18:30

Lente schreef:
Je woont in Krommenie, dat valt toch best mee? :D

Ik heb gisteren nog een rondje polder gedaan; Zaandijk-Westzaan-Assendelft-Krommenie-Wormeveer-Koog. 12 kilometer en deed er maar 38 minuten over :))

Van Krommenie over de provinciale weg naar de Gym is hooguit een kwartiertje fietsen :)

haha weet ik, ik sport nu in Krommenie bij deze sportschool
en na een rondje spinning, ben ik zooo blij dat ik snel thuis ben :')

BrittS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 18:33

Ik sport ook bij Big Gym in Wormerveer! :D Sinds twee weken pas dus ben ook nog een beetje aan het zoeken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 19:56

Leuk Britt! Misschien komen we elkaar wel een keer tegen? :D