Ik voel me een beetje een kneusje momenteel, maar mijn lichaam werkt niet meer zoals het allemaal moet. Nu loop ik meestal wel gewoon door en ontlast het lichaamsdeel wat op dat moment weer stuk is (ik heb een pensionstal en werk daarnaast met een 0 uren contract in de zorg, rust nemen of ziekmelden is dus geen optie). Nu ben ik vorige week door mijn rug heen gegaan toen ik een rare beweging maakte. 2 dagen flink pijngedaan, pijnstillers genomen, maar wel in beweging gebleven voor de soepelheid. Heb voor de zekerheid heel de week niet gereden, omdat ik vandaag een clinic had waar ik heen wilde. Nu ben ik van mezelf al een plumpudding als ik op mijn paard zit, en werd daar op de clinic op aangepakt vandaag. Recht zitten, tieten naar voren. Met als resultaat dat het tijdens een verruimde galopsprong weer in mijn rug sprong.
Nu moest ik van degene die de clinic gaf buikspieroefeningen gaan doen. Zodra ik weer kan lopen ga ik deze ook zeker doen. Van de fitness weet ik er een paar, zal ook zeker de volgende keer om specifieke oefeningen vragen. Word weer volop buikspierplezier!
Maar nu. Ik wil voor het rijden iets wat mijn rug ondersteunt. Heb een vrij strakke bodyprotector die ik eventueel kan gaan dragen, maar heel eerlijk heb ik liever iets frissers, en sowieso tijdens het zomerseizoen heb ik het al wam genoeg.
Hebben jullie ideeën over iets van een corset of rugband die mijn rug ondersteunt? Het schiet er wel vrij hoog in, ongeveer halverwege.
heb een aardig bestandje opgebouwd dus hahaha De meeste kan je gewoon thuis doen, hoef je niet voor naar de sportschool.
(en mooie mannen kijken
)