Veel pijn na injectie slijmbeurs heup

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Katja

Veel pijn na injectie slijmbeurs heup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-13 10:04

Zijn er mensen die ervaring hebben met veel pijn de eerste dagen na een gewrichtsinjectie? Ik ben aardig ervaringsdeskundige maar heb dit nog niet eerder meegemaakt.

Mijn heup is vrijdagochtend ingespoten en vrijdag was de pijn echt horror. Gisteren en vandaag is het wel beter als ik maar in bed lig of sta. Zitten gaat niet of nauwelijks ondanks 4000mg paracetamol en 200mg diclofenac per dag.
Ik heb geen koorts wel iets zwelling en een blauwe plek op de plaats van inspuiting.

Warboel

Re: Veel pijn na injectie slijmbeurs heup

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 10:23

Ik heb 2x een onderzoek gehad met vloeistofinspuiting in m'n heup voor röntgenonderzoek.
Beide keren ongeveer 2 dagen horror geweest. Niet kunnen lopen, zitten of überhaupt iets doen maar daarna was het snel weer over. Heb er wel een beetje naaldenangst aan overgehouden... Als ik weer aan die prikken denk word ik weer helemaal naar.

Sterkte in ieder geval, doe lekker rustig aan en gewoon pijnstillers slikken.

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 11:21

Ik heb tot nog toe twee injecties gehad; één aan de zijkant van de heup, gewoon bij de huisarts. Verder eentje met behulp van contrastvloeistof, ditmaal in het gewricht zelf. Beide keren geen pijnklachten gehad... Ik vind jouw pijnklachten wel wat vreemd klinken...lijkt me niet gebruikelijk.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 11:23

Mijn oma heeft er ook eentje gehad in haar heup en heeft daar toch wel lange tijd last van gehad. Schijnt ook wel vaker voor te komen. In het geval van m'n oma was er ook nog eens een keer verkeerd geprikt en dat helpt natuurlijk ook niet mee.

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 11:44

Ik heb in het verleden al diverse injecties in verschillende gewrichten gehad, en de eerste dagen deed het altijd enorm zeer.
Na een paar dagen trok het dan bij, en werd het ook echt beter..

Beterschap :(:)

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-13 12:23

Bedankt voor alle reacties. Het is "fijn" om te lezen dat er meer mensen zijn die de eerste dagen zoveel pijn hebben gehad. Voor mij is het een nieuwe ervaring, heb wel vaker de eerste dag iets last gehad maar onvergelijkbaar met dit. Op internet las ik veel mensen die de eerste twee dagen last hadden maar dit is dag drie en daar begon ik toch wat nerveus van te worden.

Slechte nieuws is dat ik dinsdag naar de orthopeed moet om het effect van mijn enkeloperatie te bespreken waardoor ik vanaf vanavond zonder pijnstillers door het leven moet zodat ik kan beoordelen of mijn enkel nu pijnvrij is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 14:17

Ik ook :j ik heb ze in mijn enkel gehad, en ik kon een paar dagen niet lopen, zodra ik mijn voet neerzette viel ik gewoon flauw := heb er zeker 5 dagen goed last van gehad :=

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-13 15:51

Dat wilde ik nou niet horen :D
Inspuiten van mijn enkel zou namelijk wel eens bij de revalidatie kunnen horen :=

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-13 08:36

Helaas is de pijn nog altijd flink aanwezig. Wacht het nog een dagje af maar anders ga ik toch maar even bellen met de huisarts want dit lijkt me niet normaal.