Stekende pijn in onderbuik

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anne.

Stekende pijn in onderbuik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-13 08:09

Bokkers, ik zit met een wat ongemakkelijk geval..

Ik ben afgelopen zondag van mijn paard gevallen, bezoekje aan de HAP gebracht waaruit bleek dat ik een flink gekneusde bekken had. Nu bijna een week later is het herstel voorspoedig verlopen en kan ik weer zonder krukken uit de voeten (in huis) en heb weinig pijn meer in mijn bekken op het moment.. maar misschien komt dat ook omdat ik nu ergens anders pijn heb :Y) .

Ik heb een vreselijke steek in de aangrenzing van mijn onderbuik naar mijn heup aan de linkerkant van het midden (stuk onder de navel). Niet op de plek van een bot, maar vermoedelijk een spier.. of iets anders wat op die plek zou kunnen zitten. Als ik heel stil blijf liggen, voel ik weinig.. maar als ik hoest of lach, voelt het vreselijk. Da's nogal vervelend, want ik ben snipverkouden en hoest om de haverklap.

Ik dacht zelf aan blindedarm, maar dat kan het niet zijn, want ik kan het gewoon aanraken/indrukken zonder dat het pijn doet. Wat zou het anders kunnen zijn? Zijn er bokkers die hier ervaring mee hebben?

corientjuhh

Re: Stekende pijn in onderbuik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 08:12

Zit daar niet je lies?
En spiertje verrekt oid dan?
Of een liesbreuk?
Anders toch weer bezoekje aan de HAP??

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 08:15

Gewoon even de dokter bellen... Blinde darm zit trouwens rechts, daar is hij bij mij eruit gehaald!

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 08:15

Lijkt me een gekneusde spier..vooral omdat je er geen last van hebt als je het niet gebruikt..als je het niet vertrouwd kun je het beste even contact opnemen met je huisarts..

Purkii

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 08:16

bel je even met de assistente van je huisarts, misschien wel blauwe plek of spierpijn, je hebt zo te horen een flinke smakkerd gemaakt, belletje voor de zekerheid kan nooi kwaad, sterkte ermee.

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 08:39

zeker even bellen, als je zo'n harde klap hebt gemaakt heb je zelfs nog risico op inwendige bloedingen...