geen nagel meer

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ilovesil

geen nagel meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-13 14:52

hey bokkers
ik had al meer dan 3 weken een ontsteking dus was ik afgelopen vrijdag naar de dokter geweest.
uitslag m,n halve nagel moest eraf want m,n ontsteking zat onder m,n nagel. :s
we zouden eerst kijken hoe het na het weekend was maar vanochtend hadden ze mijn hele nagel eraf gehaald omdat dat de ontsteking uitbreide
het deed geen pijn alleen de spuit ff maar ik voelde niks.
nu kan ik voorlopig niet sporten over 2 weken wel rustig aan paardrijden
best wel poedersuiker
1 tip bijt nooit op je nagel en trek je velletjes er niet af ook niet tikken met je vingers op tafels heb ik van de dokter gehoord
xx
p.s dat verband om me hand staat wel heel sexy haha XD

vuurneon

Re: geen nagel meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 14:53

Wel fijn denk ik dat je van de druk af bent! Ontsteking onder de nagel doet zo'n vreselijke pijn :=

Sterkte! :)

ilovesil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-13 15:09

bedankt het deed ook wel pijn maar niet zo erg ik voel pijn niet zo erg dusja

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 15:20

Balen zeg! Lijkt me heel raar voelen als je nagel eraf is. Groeit ie uiteindelijk wel weer helemaal ok terug?

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 15:30

Ja die groeien gewoon weer terug alleen kunnen ze wat ribbels krijgen als ze opnieuw terug groeien, ik heb het met m'n teen nagel gehad gelukkig geen ontsteking meer maar ik heb mijn grote teen nagel vorig jaar zo hard gestoten dat hij er voor de helft aflag au! Nu groeit er een nieuwe nagel achter/onder die duwt de oude van zijn plaats...

Leuk is anders ik leef met je mee... ik kon de eerste 3 weken geen schoenen meer aan.

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 15:33

Oei, teennagel lijkt me helemaal vervelend. Hopelijk is dat in de zomer gebeurd? Lijkt me niet fijn als je in de winter geen schoenen aankan :=

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 15:36

Daenerys schreef:
Oei, teennagel lijkt me helemaal vervelend. Hopelijk is dat in de zomer gebeurd? Lijkt me niet fijn als je in de winter geen schoenen aankan :=

Nee was in de winter ik heb de hond uitgelaten met 1 pantoffel en 1 schoen... heerlijk hoe mensen kunnen kijken _O-

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 15:37

Daar kan ik me wel iets bij voorstellen ja :))

Loei

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 15:41

ik ben ook al vreselijk lang nagelbijter. Al zolang ik me kan herrineren. Gelukkig nog nooit zoiets meegemaakt! Sterkte hoor!

NoiRaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 15:45

sterkte met je vinger !
ik ben afgelopen zaterdag per ongeluk door een paard in mn duim gebeten , ook geen pretje mn nagel was ineens heel erg blauw, is geperforeerd waardoor de druk er af ging... waarschijnlijk gaat deze er straks ook af.. maar ik hoop het niet..

ziet er zo raar uit zonder nagel bah.

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 16:01

LZP -> MW

ilovesil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-13 18:21

NoiRaM hij zit helemaal in het verband alleen de verdovings prik doet erg pijn en je kan gewoon wat minder ik vind het lastig om nu te tekenen ookal ben ik rechthandig en typen en sport lukt ook even niet maarja veel geluk en ik hoop dat je nagel er niet af hoeft

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 22:12

pijnlijk hoor.

hier ook een nagel eraf doordat ik 2 maanden geleden klem zat tussen de staldeur. duurde ff tot de nagel eraf ging.. nu komt er een nieuwe wel lelijke nagel voor terug.

ilovesil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-13 15:11

nagel eraf is er achteraf wel heel pijnlijk

NoiRaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 22:43

En ja hoor mijn nagel laat ook los .. ik hoop dat het meevalt wat er voor terug komt anders moet ik mijn hele leven lang een kunstnagel plakken hihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 22:47

Ik ben ook zo'n vreselijke nagelbijter. Heb al wel vaker net onder/naast de nagel een ontsteking gehad, meestal ga ik er gewoon zelf in prutsen met een naald tot de rotzooi er uit komt :')
1x heel groot stuk eraf gehad, deed echt zeer.
Sterkte en hoop dat het snel opknapt! :)

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 23:19

Auuuw krijg er de kriebels van. Helaas weet ik ook hoe het voelt, ik heb ooit een gewicht op mijn grote teen laten vallen, en die nagel liet ook voor de helft los.
En toevallig twee jaar terug, toen kon ik mijn huidige vriend nét een paar dagen, ging hij mee naar mijn paard. We waren eerst gewoon lekker buiten geweest en ff tussendoor mijn paard gedag zeggen, en voor het eerst had ik er mijn slippers aan. Dus je raadt het wel, mijn paard ziet iets en verzet haar voet, op het puntje van mijn grote teen... en ze glijdt er door haar gewicht (want ze leunt er lekker op) eraf, en ik voelde godzijdank niets eens dat ze mijn teennagel eraf trok. (heh, wat ziet mijn nagel raar?).
Gauw onder de koude kraan, komt hij aanlopen met mijn nagel HAHA ;(. Gelukkig was hij er helemaal uit(zelfs wat aan de binnenkant zit van de teen) dus konder er geen stukjes naar binnen groeien.
Mijn ouders lachen... om de lelijke halfafgebladerde roze nagellak. En ze hebben hem nog bewaard ook :')

Sterkte :D