Earth-line Zon en Zonnebank Snelbruiner ervaring?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Compliment

Earth-line Zon en Zonnebank Snelbruiner ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-13 11:06

Hoi Bokkers,

Hebben jullie ervaring met Earth-line Zon en Zonnebank Snelbruiner?

Van mezelf wordt ik niet snel bruin. Nu zoek ik dus een middel wat hier een beetje bij helpt :D

Andere tips zijn natuurlijk ook welkom!

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 11:08

Ik word van mezelf ook niet snel bruin, mijn benen al helemaal niet. Ga nu 1x per week een kwartiertje onder de snelbruiner en ben hier echt al bruin van aan het worden na 3x, zeker een duidelijk verschil, dus ik zeg; spring onder de zonnebank! :D

Compliment

Re: Earth-line Zon en Zonnebank Snelbruiner ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-13 11:10

We hebben thuis een zonnenhemel.. Maar ook dat gaat niet echt snel.. Daarom de vraag of bokkers ervaring hebben met dit spul..

Om nou naar de zonnestudio te gaan terwijl we er 1 thuis hebben zie ik ook niet zo zitten hihi (voor de snelbruiner dan)

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 11:13

De zonnebanken/hemels die mensen thuis hebben, zijn qua kracht gewoon veel matiger. Daar word je dus sowieso niet snel bruin van, ja tenzij je zelfbruiner gebruikt. Waar ze wel ideaal voor zijn is om je kleurtje te onderhouden, maar dan moet je dus eerst zorgen dat je er eentje hebt! Dus een vakantie naar een zonnig land boeken of toch naar een zonnestudio gaan. Als je 2/3 keer per week daarheen gaat, ongeveer 3/4 weken lang, dan heb je je goede kleurtje waarschijnlijk wel al te pakken. En dan kun je gewoon 2/3 keer per week thuis onder de zonnebank gaan om je kleurtje bij te houden.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 11:27

Al wel eerder hoor Ukkie, ik ga nu 1x per week en kleur daar al echt van. Als ik 2 a 3x per week ga, kom ik er denk ik onder vandaag als een look-a-like Jersey/Geordieshore persoon :')

Dszjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 11:30

@ Josca als je naar een zonnestudio gaat dan zijn ze veel sterker waardoor jij veel sneller resultaat bereikt dan TS. Zij heeft er 1 thuis maar die is qua sterkte veel zwakker daardoor zal zij veel vaker onder de zonnehemel moeten om hetzelfde resultaat als jou te behalen.
Als je de dezelfde kwaliteit zou willen als die van de zonnestudio dan mag je flink betalen.

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 11:32

Joscaa schreef:
Al wel eerder hoor Ukkie, ik ga nu 1x per week en kleur daar al echt van. Als ik 2 a 3x per week ga, kom ik er denk ik onder vandaag als een look-a-like Jersey/Geordieshore persoon :')

Haha, dat verschilt ook per persoon denk ik, en welke zonnebank je uitkiest ;) Ik heb nu even mijn standaard genomen, maar ik ben roodharig dus word heel langzaam bruin en moet dan ook nog eens onder de lichtste bank :P

Compliment

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-13 11:36

Ben thuis 3 x onder de zonnebank geweest en je ziet iets verschil.. Ik hoop dat het met die creme wat sneller gaat.

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 11:56

Compliment schreef:
Ben thuis 3 x onder de zonnebank geweest en je ziet iets verschil.. Ik hoop dat het met die creme wat sneller gaat.

Dat zal je dus best wel tegenvallen dan. Natuurlijk helpen die cremes iets, voornamelijk om je huid beter te hydrateren. Maar wil je echt dat het snel gaat, dan moet je toch echt even (tijdelijk) een paar keer naar de zonnestudio. Als je dan één keer gaat zie je al gelijk verschil. Ik word dus heel langzaam bruin en ik was 3 keer 12 minuten onder de lichtste geweest en toen was ik al redelijk bruin.

Compliment

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-13 12:35

Mocht ik niet voldoende verschil zien met die creme bij mij onder de zonnebank zal ik naar de zonnestudio gaan.

Thanks!

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 16:06

Ukkiee schreef:
Haha, dat verschilt ook per persoon denk ik, en welke zonnebank je uitkiest ;) Ik heb nu even mijn standaard genomen, maar ik ben roodharig dus word heel langzaam bruin en moet dan ook nog eens onder de lichtste bank :P

Ik ben ook roodharig, haha.
Compliment, als je er thuis 1 hebt, gewoon lekker vaak gaan inderdaad :))