Ik heb alleen een probleem dat gegroeid is in de afgelopen jaren.
Ik heb enorm last van de spanning., ik kan een flinke tijd van tevoren al niet meer slapen. Mijn hele lichaam begint vlak van tevoren als een gek te trillen (voeten zijn het ergst), en ik heb mijn lichaam niet meer onder controle. Dit gebeurt ook met de muziekles op school. Mijn vriendin dacht dat ik last had van parkinson.
Nu heb ik parkinson gegoogled, maar ik denk niet dat mijn hersencellen afsterven.
Dit examen zie ik erg tegenop, en ik begin erdoor mijn lol in het klarinetten te verliezen. Ik weet niet meer wat ik moet doen.
Iemand die hier ervaring mee heeft, of ideeën heeft waardoor ik er vanaf kom. Ik heb al veel dingen geprobeerd, zoals tegen mezelf zeggen dat het goed komt, maar daarvan ga ik nog meer trillen.
dat verpeste het, zo zenuwachtig en er ook geen lol in na die tijd (was alleen dolblij dat het achter de rug was
)
)
Ik heb vanaf mijn 8e muziekles gehad (piano) en 2x per jaar moest ik verplicht voorspelen op een avond van de muziekschool. Het was iedere keer een drama, want mijn handen gingen trillen en ik kon oefenen wat ik wilde, maar met voorspelen verknalde ik het steeds. Kon wel janken als ik weer moest, ik wilde echt niet meer.
Geen zenuwen, dat is pas belangrijk