Ik ben nu ruim 39 weken zwanger. De zwangerschap is heel goed verlopen. In het eerste trimester wel veel misselijk en veel moe maar vanaf het tweede trimester verliep alles goed. Alleen heb ik wel een lage bloeddruk en een laag hb wat me erg moe maakt. Maar veder totaal geen klachten die je vaak hoort tijdens de zwangerschap. Tot nu, met 36 weken heb ik wat vruchtwater verloren en moest ik naar het ziekenhuis voor onderzoek. Als mijn vliezen gebroken zouden zijn moest ik worden ingeleid. Gelukkig was alles goed en mocht ik weer naar huis. Maar sindsdien ben ik onrustig... Alle controles bij de VK gingen altijd goed. Ik was inmiddels 10 kg aangekomen maar ik voelde me juist dunner worden. Nu had ik vandaag weer controle en was ik in een week 2 kg af gevallen. Ik ben ook al ruim 2 weken niet lekker. Nu krijg ik tabletjes tegen de misselijkheid zodat ik beter kan eten.
Ik verveel me ontzettend, ik zit maar thuis. Ik slaap nauwlijks eet nauwlijks voel me net een vaatdoek. Hoe maak ik het nou nog een beetje leuk tot de kleine komt? Ik probeer wel dingen te ondernemen maar ik weet niet goed meer wat. Ik ken het hele asortiment van alle winkels hier uit de buurt al uit me hoofd, heb alles gekocht wat ik wou hebben. Een visje eten een broodje eten doe ik ook regelmatig. Ik rij geen auto meer en stap ook liever niet meer op de scooter. Ik weet gewoon niet goed meer wat ik nou moet doen. Wie heeft er goede leuke tips?!
Mijn vriend zit in Thailand en wilt graag een badhanddoek met zijn naam erop
Dus dan ga ik dat doen! Misschien iets anders van dat soort? 
Succes.