ik doe mee met een project waarbij ik Tempo tissues (tissue doos en zakdoekjes) mag testen en ze zijn super!!
Daarom wil ik iedereen adviseren die vaak tissues/zakdoekjes gebruikt, om eens Tempo uit te proberen. Ze zijn super sterk (daardoor veelzijdig te gebruiken) en erg zacht voor je neus, handen etc.
Ik zet op dit topic een slotje. Dit topic voegt niets nuttigs toe aan Bokt.
In de Bokt regels is het volgende te lezen:
9 - We vragen je niet voor alles een topic te openen om te voorkomen dat het forum overstroomt.
Denk altijd even na of een topic dat je opent ook waarde heeft voor anderen op Bokt. Met vragen kan je altijd op Bokt terecht, daar helpen we je graag mee. Om te voorkomen dat Bokt qua topics uit z’n voegen groeit gelden er wel een paar regels.
Inhoudsloze topics Kletspraat is toegestaan op Bokt, maar topics die echt nergens over gaan sluiten we om er voor te zorgen dat de topics met inhoud niet verdrongen worden. Voorbeelden daarvan zijn: Je nieuwe onderschrift, avatar, hoeveelheid geplaatste berichten et cetera Je verjaardag, die van je moeder/vriend/paard Hoe erg je je verveelt Hoeveel mensen er fan zijn van je pony/paard/vriendje
Referral topics en wedstrijden Topics die alleen voor de topicstarter van belang zijn en voor de rest van Bokt geen waarde hebben gaan ook op slot. Dit geldt met name voor ‘referral links’, links waarvoor een gebruiker als er op geklikt wordt wat krijgt, bijvoorbeeld credits. Ook als je meedoet aan een wedstrijd en stemmen nodig hebt om te winnen mag je geen topic openen daarvoor, weer om dezelfde reden: het topic heeft alleen voor jou zin, de rest van Bokt heeft er niets aan.