Wie herkent dit: misselijk, buikpijn onderbuik.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Regallie

Wie herkent dit: misselijk, buikpijn onderbuik.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-13 10:26

Hallo allemaal,

Ik heb al een poosje last van mijn buik. Het voelt als menstruatiepijn, maar ben niet ongesteld. De pijn zit echt in mijn onderbuik en ik ben er ook misselijk bij. De misselijkheid is niet zo erg dat ik er van moet overgeven. De klachten zijn ook niet dermate erg dat ik er van thuis blijf van mijn werk, maar vervelend is het wel.

Het rare is dat ik deze klachten al een paar weken heb, maar niet elke dag. Het wordt ook niet anders als ik eet of juist niet eet.

Wie herkent dit?

Ik ga vanmiddag afspraak maken met de huisarts.

Anoniem

Re: Wie herkent dit: misselijk, buikpijn onderbuik.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 10:28

Dat heb ik begin van dit schooljaar gehad! Ik ben er toen ook voor naar de dokter geweest maar die kon niks vinden. Bij mij heeft het 3 weken geduurd en toen was het over. Maar zijn er nooit achter gekomen wat het was.

enomis123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 10:29

Galblaas... galstenen... begint vaak na eten of drinken...

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 10:29

Ik heb dat meestal afwisselend 2 weken voor mijn menstruatie. Tijdens mijn menstruatie ook, alleen dan zodanig erg dat ik de hele dag ziek in bed lig en moet overgeven van de pijn. Maar aangezien je dit nog niet eerder hebt gehad, lijkt mij dat niet voor de hand liggend. Heb je pijn aan de rechterkant van je navel? Dan kan het wel eens een blinde darm ontsteking zijn.

Regallie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-13 10:44

Ik heb dit al een zeker 2 weken en het rare is dat ik niet de klachten niet elke dag heb. Mijn menstruatieweek begint overigens aankomende zondag weer en heb tijdens deze week alleen de eerste 2 dagen lichte klachten. De klachten die ik nu heb zijn toch een stuk erger.

Regallie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-13 10:45

De pijn zit rond mijn navel en trekt soms iets omhoog

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 10:46

even opletten of je niet overtijd bent aankomende week.. Lijken ook best op zwangerschap symptomen

kinel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 10:49

Nicole schreef:
even opletten of je niet overtijd bent aankomende week.. Lijken ook best op zwangerschap symptomen

Zat ik ook aan te denken... Maar kan natuurlijk ook wat anders zijn.

Regallie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-13 10:56

kinel schreef:
Nicole schreef:

Ik heb daar ook over nagedacht inderdaad, ben wel aan de pil (al ik weet niet hoelang), maar die geeft natuurlijk geen 100% garantie..

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 10:56

Regallie schreef:
kinel schreef:

Ik heb daar ook over nagedacht inderdaad, ben wel aan de pil (al ik weet niet hoelang), maar die geeft natuurlijk geen 100% garantie..

En toch is de kans dat het er door heen gaat.. Nichtje heeft het ook gehad..

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 10:57

zwanger misschien ?

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 10:59

Hmm, ik heb hier ook last van en ben zeker niet zwanger. Volg even om te kijken wat er bij jou eventueel uitkomt. Ik heb mijn menstruatieweek afgelopen week gehad.

n_twinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 10:59

blaasontsteking misschien?

Regallie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-13 11:01

Ik ga straks de huisarts eens even bellen..

Ja, ik weet dat de pil geen 100 procent garantie geeft, maar het lijkt me toch raar dat het dan ineens na 8 jaar gebeurt.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 11:05

Ik heb er vorig jaar ook last van gehad. Ik had al een hele poos pijn in mijn onderbuik en een beetje misselijk gevoel. Maar zo een vervelende pijn en gevoel dat weer nét niet erg genoeg was om thuis te blijven maar ook weer niet wilde overgaan.
De dokter zei dat het gewoon een kleine infectie was, heb wat pillen gekregen en was er op een paar dagen tijd vanaf.

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 12:43

Ik heb vaak gehad dat ik een soort van menstruatie pijn had en misselijk was en had dit meestal een week voor ik ongesteld moest worden.

De eerste paar keer was ik doodsbang dat ik zwanger was (heb dit al vanaf dat ik 16 ben ofzo) maar het was dus ongesteldheid.

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 14:08

Vervelend TS! Als ik jou was zou ik inderdaad een langs de huisarts gaan en een zwangerschapstest doen.
Je weet maar nooit! :)

Sterkte!

Regallie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-13 14:14

Raponsje schreef:
Ik heb vaak gehad dat ik een soort van menstruatie pijn had en misselijk was en had dit meestal een week voor ik ongesteld moest worden.

De eerste paar keer was ik doodsbang dat ik zwanger was (heb dit al vanaf dat ik 16 ben ofzo) maar het was dus ongesteldheid.

Oke, maar is het dan niet vreemd dat ik dat sinds vorige week een aantal dagen heb?. Ik ben namelijk 25 en zou het vreemd vinden als dit zo ineens opzet.