Borstvergroting

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dreamy

Berichten: 24067
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 02:24

Bedankt voor de tips, het schema en het geruststellen :D ben echt heel zenuwachtig!

loez

Berichten: 11075
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 07:38

Heeeel veel succes vandaag!!

Dreamy

Berichten: 24067
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 08:32

Dankjewel :D

Iris82

Berichten: 39854
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 08:44

Je nagellak moet eraf zodat ze een zuurstofmeter op je vinger kunnen zetten. :) (soort wasknijperidee)

Succes vandaag.

Dreamy

Berichten: 24067
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 08:46

Iris82 schreef:
Je nagellak moet eraf zodat ze een zuurstofmeter op je vinger kunnen zetten. :) (soort wasknijperidee)

Succes vandaag.


Thanks voor de uitleg en succeswens!
Het enige waar ik dus bang voor ben is dat ik misselijk uit de narcose ga komen en moet overgeven (heb emetofobie). Verder heb ik er zoooo veel zin in!

Noisy

Berichten: 5406
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 10:24

Succes vandaag. Het gaat vast helemaal goedkomen +:)+

loez

Berichten: 11075
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 10:33

Zodra je je boobies ziet weet je dat het volop de moeite waard geweest is <3

Ik ga duimen voor je!

lor1_1984

Berichten: 12054
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 10:45

Ik weet niet of je dit nog leest, maar ik zou dat van de misselijkheid gewoon aangeven en vragen of ze extra anti-emetica willen toedienen of paraat houden.
Ik werd voorheen altijd ontzettend beroerd van narcose maar in het ziekenhuis waar ik nu loop pompen ze me vol met anti-emetica en ik wordt wakker en vraag soms bijna gelijk of ik mag eten. :')

Dreamy

Berichten: 24067
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 10:52

Ik ga het vragen :D

Dreamy

Berichten: 24067
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 17:16

Ben weer thuis, viel reuze mee!! :)

loez

Berichten: 11075
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 17:58

Oooh wat goed! Hoe voel je je? :)

Dreamy

Berichten: 24067
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 18:36

Voel me nog prima :D

Hier even een operatieverslag :D

Om 10:50 was ik aanwezig in de kliniek en kreeg ik te horen dat ik tussen kwart voor 12 en 12 uur zou worden opgehaald. Het liep uiteindelijk wat uit, maar om 12:20 ongeveer mocht ik meelopen met de assistente. Ik kwam in een ruimte waar kluisjes waren en ik al mijn spullen uit mocht trekken en erin mocht doen, en ik kreeg de welbekende operatiekleding aan.

Toen gingen we door naar de volgende ruimte waar ik mocht wachten met een lekker warm dekentje. Eerst kwam dhr Koeijers (na ong een kwartiertje) om me af te tekenen, en nog geen 10 minuten later kwam een anasthesist om nog het een en ander door te nemen :D Haar heb ik verteld over mijn emetofobie en ze garandeerde me voor 100% dat ik niet misselijk zou gaan worden. Toen ze dat eenmaal had gezegd was bij mij eigenlijk gelijk alle spanning weg.

Ik mocht meelopen naar de OK en daar op een lekker warm bedje gaan liggen. Gelijk was iedereen om me heen bezig met plakkertjes, bloeddruk meten en kreeg ik uiteindelijk het time-out gesprekje.

Daarna voelde ik me al heel snel heel licht worden in mijn hoofd en voor dat ik het wist was ik in dromenland.

Ik weet nog dat ik heel even wakker ben geweest omdat ze mijn bed niet omhoog kregen aan de hoofdkant, maar pas een paar minuten daarna werd ik echt goed wakker en begon al gelijk te kletsen. Ik heb volgensmij iedereen wel duizend keer bedankt :D Ik hoorde later ook dat toen ik al eerder wakker was, dat ik een beetje bozig reageerde want ik lag net lekker te slapen en was verontwaardigd dat ze me al wakker maakten. :P

Heb denk ik wel 10 keer de deken van me afgedaan om te kijken hoe ze eruit zagen, maar van bovenaf leken ze nog aardig klein. Vind ik trouwens helemaal niet erg, want ik wilde ook echt geen grote boobies, al had ik dat dus ergens een beetje verwacht!

Al snel kreeg ik wat te drinken en een broodje met kaas. Het ging eigenlijk al heel snel heel goed, was ook niet misselijk! Mocht daarom ook al ietsje eerder weg, uiteraard nadat ik ook geplast had. Heb toen ik ging plassen ook al in de spiegel kunnen kijken en wat zijn ze al prachtig! Was echt bang dat iets scheef zou zijn of lelijke tepels of dus te groot, maar het is werkelijk perfect. Nu al! Kan niet wachten tot ik een paar maanden verder ben en ze gezakt + zachter zijn (voelt nu nog een beetje als een te hard opgeblazen luchtbed :P )..

Rond half 4 werd ik aangekleed en met de rolstoel naar buiten gebracht en pas toen ik in de rolstoel zat voelde ik me een beetje lichter/misselijker worden. Dus de hele autorit even mijn ogen dichtgedaan en weinig gepraat, thuis even een paar slokjes cola gedronken en sindsdien gaat het echt helemaal prima :D

De pijn begint nu een beetje op te zetten, maar wil toch nog heeel even wachten met de medicatie.

Hoelang na de operatie namen jullie medicatie?
Ik moet nu echt de heletijd plassen trouwens :')

Rebel_Jits

Berichten: 5631
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 21:31

Goed je pijnstillers pakken volgens eerder gezegd schema! En altijd iets erbij eten (ook 's nachts), anders kan je alsnog misselijk worden.
Veel ijs leggen helpt ook goed tegen de pijn en zwelling. Gewoon leggen waar je last hebt. En goed uitrusten, dat heb je nodig nu :(:)

Dreamy

Berichten: 24067
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 21:35

Rebel_Jits schreef:
Goed je pijnstillers pakken volgens eerder gezegd schema! En altijd iets erbij eten (ook 's nachts), anders kan je alsnog misselijk worden.
Veel ijs leggen helpt ook goed tegen de pijn en zwelling. Gewoon leggen waar je last hebt. En goed uitrusten, dat heb je nodig nu :(:)


Ik heb alleen andere medicatie :( welke is te vergelijken met die ene in het schema?
Edit: ivm adres foto eraf gehaald

droversrun

Berichten: 1027
Geregistreerd: 23-02-07

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 22:17

Wat fijn dat het je zo is meegevallen Dreamy :D Nu lekker bijkomen en genieten.
Ik kan je helaas niet verder helpen met je medicatie, ik had zoveel extra dat ik het vergeten ben wat het allemaal was..

Rebel_Jits

Berichten: 5631
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 23:01

Paracetamol mag elke 6 uur. Ibuprofen mag elke 8 uur.

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 00:13

Welke medicatie heb je dan? Paracetamol mag je volgens schema nemen. Extra ibu mocht ik in het begin niet ivm celebrex wat ik had. Dat was al een nsaid medicijn ofzo dus dan mag je niet óók nog ibu.

Dreamy

Berichten: 24067
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 06:08

Ik heb pantoprazol welke ik 1x per dag 1 tablet van zou moeten nemen, naproxen 3x 1 tablet en oxycodon 1-3 per dag..

Heb van iemand van het borstenforum dit schema gekregen! (Zij helpt iedereen met schemas en zie positieve reacties)

Afgelopen nacht:
2.00 uur: Naproxen
0.00 uur: Paracetamol 1000 mg
5.00 uur: Paracetamol 1000 mg

Vanaf vandaag:
Paracetamol 1000 mg:
11.00 - 17.00 - 23.00 - 5.00 uur
Naproxen:
8.00 - 15.00 - 22.00 uur
Pantoprazol:
Voor het ontbijt

De oxycodon is voor als de pijn echt te veel is wss :+

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 09:16

Ik heb mijn schema ook via iemand van het borstenforum. Was ik erg blij mee want dat scheelt écht!

Puppetje
Berichten: 1017
Geregistreerd: 24-11-05

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 12:39

Ik had van de kliniek een schema gekregen en de pijnstillers. Ik had paracetamol, arthrotec 50 en tramadol. Zo krijgt iedereen weer wat anders voorgeschreven.
Ik moet zeggen dat ik wel veel pijn heb gehad. Ik had een wissel na 22 jaar en er zat een vieze smurrie in mijn holtes die helemaal schoon geschraapt moesten worden voordat de nieuwe erin konden. 6 weken na mijn operatie kwam orkaan Irma langs en heb ik gehangen aan een deur en daarna geprobeerd om nog spullen te redden. Dat is ook niet bevoordelijk voor het herstel. Neem echt goed je rust en wil niet te snel weer dingen doen.

Dreamy

Berichten: 24067
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 10:49

Ik word best wel draaierig en misselijk de afgelopen dagen, soms zelfs een beetje koortsig als ik “teveel” door het huis heb gewandeld.
Heb ‘t idee dat het door de medicatie komt en wil er het liefst mee stoppen, maar het zou ook nawerking van de narcose kunnen zijn natuurlijk. Wat is jullie ervaring?
Zal later vandaag ff bellen of alleen paracetamol ook prima is. Verder echt last van verstopping :+

loez

Berichten: 11075
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 11:00

Herkenbaar. Eerste paar dagen viel ik regelmatig flauw :D Van alle spanning en ook wel van de pijn.
Ik had echter alleen paracetamol of ibuprofen, weet het niet meer.

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 18:29

Je moet ook écht rustig aan doen. Is best een flinke impact op je lijf hoor. Ik deed ook echt een middag dutje en dat was heel fijn.

Overleg met de kliniek even wbt de medicatie.

Rebel_Jits

Berichten: 5631
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 19:39

Ik lag hele dagen op de bank O:) Vriendlief hielp me overeind voor sanitaire pauzes, maar verder was de tv mijn grootste vriend. Heerlijk hersenloze programma's kijken waarbij je wat kan indommelen. Ben rond dag 5 even mee geweest naar de winkel, en was stikkapot erna. Met de hondjes gaan wandelen rond dag 8/9, dat was toen ook niet tof.

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 19:58

Ik had voor de spier en echt weinig last tenzij ik mijn armen in mijn slaap boven min hoofd tilde.
Alleen pcm als pijnstillers en binnen 2 dagen deed ik alles weer. Moest ook wel met 2 jonge kinderen en man weer aan t werk