Borstvergroting

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 22:19

Bij mij ook hoor :)

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 23:21

Na hoelang ongeveer? Ik weet dat het nu nog veeeel te vroeg is, ben net een anderhalve week PO dus nog standje “te hard opgeblazen luchtbed”... maar ben wel benieuwd hoeveel tijd dat bij jullie nodig heeft gehad!

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 23:37

Bij mij heeft het echt jaar geduurd voor ze volledig zacht en kneedbaar waren. Maar naar half jaar was het neppe er wel echt af

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 01:00

Bij mij heeft lang geduurd. Waren heel lang echt enorm strak. Nieuwe vriend heeft ze volledig soepel gemaakt in een aantal maandjes :=

loez

Berichten: 11072
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 01:26

Ruim een jaar! :)

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 09:06

Na een half jaar werd het elke keer een stukje beter. Nu en jaar pob zijn ze echt wel zacht.

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 23:02

Mag ik me hier ook melden :o
Zag dat het topic nog redelijk actief is

Ladyson

Berichten: 3222
Geregistreerd: 03-01-10
Woonplaats: Brabant

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 23:15

Natuurlijk, ik twijfel lekker door.. :D

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 23:21

Ik heb de knoop eindelijk doorgehakt... na de geboorte van mn oudste zoontje baalde ik al, maar we wilden nog een tweede. Die is inmiddels ruim 1.5 dus stond eigenlijk niks meer in de weg. Ben bij beide van een kleine d cup naar ee/f gegaan en het nodige in gewicht geschommeld daar rondom heen.
Daarbij gezegend met een slappe huid dus er is niet veel meer over (onderhand opgerold past het nog wel in de kleine d cup, maar mn borst zelf is finaal plat)
Mm zusje heeft 2 jaar geleden een lift en implantaten gekregen en hoewel het herstel door afstoting hecht materiaal, een gekneusde rib en eerste dag flauwvallen tegen heeft gevallen inclusief nu brede lelijke littekens, ben ik vast besloten. 5 april heb ik de eerste intake bij de kliniek van Diana Gabriels, ik hoop van harte dat het zonder lift kan maar ben er bang voor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 00:24

Ik verbaas me er altijd over dat er nog zoveel naar Diana Gabriels gaan met al die controversie er omheen :o Heb je op het borstenforum gekeken? Ik zou ergens anders naartoe gaan.

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 02:37

Anthea schreef:
Ik verbaas me er altijd over dat er nog zoveel naar Diana Gabriels gaan met al die controversie er omheen :o Heb je op het borstenforum gekeken? Ik zou ergens anders naartoe gaan.


Ja he!

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 09:35

Die verhalen zijn voornamelijk over als herstel niet naar wens gaat, over operatie zelf zegt het niks aangezien dat ingeleende chirurgen zijn. Tevens heb ik van heel dichtbij een hele fijne ervaring met Diana persoonlijk gezien, bij mijn zusje. Kon Diana persoonlijk bellen al was het midden in de nacht als ze kliniek niet te pakken kreeg, is extra op en neer gemogen toen ze het niet vertrouwde en mag kosteloos dr littekens en degelijke laten 'verwijderen'
En dan heb ik het niet over medisch advies vanuit Diana, dat laat ik ook niet bij haar doen

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 12:02

Joanne1987 schreef:
Die verhalen zijn voornamelijk over als herstel niet naar wens gaat, over operatie zelf zegt het niks aangezien dat ingeleende chirurgen zijn. Tevens heb ik van heel dichtbij een hele fijne ervaring met Diana persoonlijk gezien, bij mijn zusje. Kon Diana persoonlijk bellen al was het midden in de nacht als ze kliniek niet te pakken kreeg, is extra op en neer gemogen toen ze het niet vertrouwde en mag kosteloos dr littekens en degelijke laten 'verwijderen'
En dan heb ik het niet over medisch advies vanuit Diana, dat laat ik ook niet bij haar doen


Ja er zitten absoluut goede kundige artsen bij haar. Maar de klachten zijn vooral omdat er organisatorisch echt heel vaak een echte rotzooi is. (Herstel niet naar wens las ik als dat mensen het zelf onderschatten, maar kan aan mij liggen :P )

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 21:30

Iedereen zo z'n voorkeur voor arts en kliniek toch. Ik ben heel positief over A-klinieken, een ander is bang na alle verhalen.

Vooral je gevoel volgen!!

_Ekenna
Berichten: 2803
Geregistreerd: 25-06-12

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 19:45

Is bij jullie het resultaat vergelijkbaar met de passessie(s) voor de operatie?

Ik heb mijn bv gepland op 15 mei, maar ik twijfel nog over de maat. :D Heb volgende maand nog wel een consult/passessie staan.

KletsKoekje
Berichten: 3302
Geregistreerd: 20-01-06

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 20:26

Na heel lang twijfelen heb ik nu toch maar een afspraak gemaakt voor een gratis consult.
Ik heb nooit veel gehad, b75 maar opzicht prima bij mijn lichaam - al had ik ze liever van nature altijd wel groter gehad - ik ben namenlijk lang en smal. Maar na 2 kids en borstvoedingen is er niet zo veel meer van over.. Ik vind het reuze spannend maar heb er super veel zin in. Ik ben erg benieuwd naar het consult en verwacht na een bv weer veel meer zelfvertrouwen te krijgen.

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 21:26

_Ekenna schreef:
Is bij jullie het resultaat vergelijkbaar met de passessie(s) voor de operatie?

Ik heb mijn bv gepland op 15 mei, maar ik twijfel nog over de maat. :D Heb volgende maand nog wel een consult/passessie staan.


Achteraf had ik toch die maat groter moeten nemen haha. Maar ik ben wel tevreden hoor ;)

Kletskoekje, you go girl!

Elin_

Berichten: 9637
Geregistreerd: 11-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 21:28

Ladyson schreef:
Natuurlijk, ik twijfel lekker door.. :D

Dit dus :') Ik zit op het punt tocj tevreden te zijn. Ik ben te bang voor risico's , hele ontstekinggevoelige huid. Andere cosmetische operatie ook volledig ontstoken en dat was zonder siliconen of lichaamsvreemd spul..en ze zijn iets gegroeid dus ik hou hoop op het bovennatuurlijke :') *\o/*

loez

Berichten: 11072
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 21:30

Ik heb het vlug gepast maar eigenlijk alles aan mijn chirurg over gelaten. Ik had zoiezo heel weinig ruimte en hij zat te twijfelen tussen 2 maten cc’s. Tijdens de operatie heeft hij die keus gemaakt :) en tis perfect!

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 22:23

BiBiQ schreef:
_Ekenna schreef:
Is bij jullie het resultaat vergelijkbaar met de passessie(s) voor de operatie?

Ik heb mijn bv gepland op 15 mei, maar ik twijfel nog over de maat. :D Heb volgende maand nog wel een consult/passessie staan.


Achteraf had ik toch die maat groter moeten nemen haha. Maar ik ben wel tevreden hoor ;)

Kletskoekje, you go girl!



Dat hoor je vaker, ook ik had ergens wel een slagje groter gewild.. al past dit echt al perfect bij mij!

KletsKoekje
Berichten: 3302
Geregistreerd: 20-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 12:28

Hoe is het slapen gegaan voor de buik en zijslapers de eerste weken? Las dat je 6 weken op je rug moet slapen, iets wat ik zelden doe en als ik het doe dan is het met 1 arm boven me, wat dus niet mag. Ik kan echt niet op mijn rug slapen, dat zou misschien een rede kunnen zijn om het niet te doen voor mij. Tenminste, zou niet weten hoe ik dat moet doen op mijn rug slapen :?

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 12:43

Jezelf inbouwen met kussens, zodat je niet kunt draaien. :+
Ik ben ook echt een zijslaper, maar sliep met gemak op mijn rug en heb nu juist moeite weer op mijn zij te liggen :))

Rebel_Jits

Berichten: 5631
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 12:43

Het was een uitdaging :7
Ik had een stuk of vier extra kussens in bed. Twee extra onder m'n rug/hoofd (plat liggen trok aan de wondes, overeind komen ging niet zonder hulp), en eentje onder elke arm. En dan m'n telefoon onder een kussen gefrot, zodat ik er snel bij kon (want draaien om het van het nachtkastje te pakken, gaat niet).
Ik denk na een week of 2-3 stilletjes op m'n zij gaan slapen, met een arm tussen de boobs in :+ Buikslapen gaat alleen als ik een arm net onder m'n boobs leg (ter hoogte van m'n ribben), zodat niet al het gewicht op de dames ligt. Ik hou dat dus ook niet lang vol, want die arm gaat slapen na een tijdje. En ik ben helaas een echte buikslaper ;(
Overigens heb ik zeker 8 weken met een compressiebh geslapen, om alles op de plek te houden. De eerste keer "vrij" slapen was heel spannend haha.

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 12:55

ik wilde niet groter. ik wilde gewoon mijn lege zakjes opgevuld. niet groter, niet ronder. gewoon alleen vulling. en dat is gelukt. je ziet geen verschil tussen foto's voor de kinderen en nu. dus ook wat natuurlijke hang, van boven wat platter en niet volkomen rond etc.
ben er echt heel blij mee nog steeds. alsof ik mijn eigen lichaam weer terug heb.

kletskoekje: ik ben een buikslaper. dat was dus na de operatie een ware beproeving. op mijn zij ging gewoon goed en mocht ook. ik draaide blijkbaar ook geregeld op mijn rug en dan inderdaad mijn arm omhoog. au! dan voelt het alsof alles compleet afscheurt.
inmiddels slaap ik weer volledig op mijn buik met daarbij vooral druk op de rechterborst. kan geen kwaad.

_Ekenna
Berichten: 2803
Geregistreerd: 25-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 14:11

BiBiQ schreef:
_Ekenna schreef:
Is bij jullie het resultaat vergelijkbaar met de passessie(s) voor de operatie?

Ik heb mijn bv gepland op 15 mei, maar ik twijfel nog over de maat. :D Heb volgende maand nog wel een consult/passessie staan.


Achteraf had ik toch die maat groter moeten nemen haha. Maar ik ben wel tevreden hoor ;)

Kletskoekje, you go girl!

Okee, maar dat was de vraag niet helemaal. :o
Zijn je borsten nu na de operatie vergelijkbaar met de passessies? Dus; heb je de borsten gekregen zoals je het gepast had? Ik kan me voorstellen dat ze misschien toch een maatje kleiner uitvallen ofzo (al helemaal als die borstspier er nog overheen zit).