Wat is er met mn nagel?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Wat is er met mn nagel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 10:25

Ik was druk mijn teennagels aan het knippen , en bij deze teen knipte ik flink wat en nog meer , en geen pijn of bloed... Nagel is erg.dik , schimmelnagel dacht ik maar dan brokkelen ze en dat doet ie niet..
Afbeelding
Afbeelding

In het verleden was ie normaler :P , ik wil niks besmetelijks misschien dat jullie het weten?

_Nelleke_

Re: Wat is er met mn nagel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 10:25

Lijkt op een kalknagel. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 12:36

Dat is toch zowat hetzelfde als schimmel"?

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 12:38

Het kan idd een kalk nagel zijn, maar het kan ook zijn dat je schoenen te krap bij je tenen zitten, waardoor icm je sok het gaat knellen en dan worden nagels broos en kunnen ze dus afbreken waardoor het op een schimmel nagel lijkt.
Ik zou eventjes naar je schoeisel kijken, en je nagels met een papieren vijgel ( geen ijzeren) netjes te vijlen en elke dag je nagels verzorgen.

tjady

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 09:34

Voor de zekerheid kan je de nagel gaan druppelen met teatree, iedere dag, tot je nagel weer normaal is en dat kan lang duren. Zorg ook dat je je sokken op 60 graden wast en poeder je voeten en je schoenen iederen dag met Miconazol. Als het wel een kalknagel(schimmelnagel) is, dan is besmettig van je andere nagels mogelijk en dat wil je echt niet.