Voor mijn gevoel was mijn rechterbeen constant langer en heb dus tig keer aan m'n instructrice gevraagd of m'n beugels wel gelijk hingen
Beugels waren gelijk, maar iedere keer moest ik mezelf corrigeren om weer naar links te gaan zitten. Vervolgens heb ik eerst een nieuw zadel aangeschaft, maar nog steeds het gevoel dat ik naar rechts hing. Zodra ik m'n eigen wilde corrigeren kreeg ik ontzettende kramp vanuit mijn bekken en mijn linkerbeen kon ik dus helemaal niet meer aanleggen
Op een gegeven moment merkte ik dat ik ook niet meer vanuit mijn bekken en rug kon rijden, maar constant liep te klemmen met mijn bovenbenen....niet goed
Ook constant pijn in m'n onderrug en een zwaar hoofd wat doortrok tot mijn ogen en een constante druk had daarop.
Gisteren ben ik voor het eerst behandeld en het blijkt dat ik vanaf mijn hals tot aan mijn heupgewricht vastzit
Een scheef bekken, een vastzittend rechts heupgewricht met allerlei blokkades die tot aan mijn nek doorlopen. Nu maandag moet ik weer naar de Fysio en ik hoop dat ik er gauw vanaf ben.
Als het eenmaal achter de rug is hoop ik maar dat ik niet meer mezelf belemmer en vooral mijn paard niet meer in de weg zit.
Zijn er hier mensen die dit ook hebben of hebben gehad?
En misschien eventuele tips hebben?
Fysio wees me er namelijk ook op dat mijn benen net niet even lang zijn.
Wat je zegt over uitstralingen enzo, dat heb ik ook