Ik heb sinds een maand of 2 jeuk onder mijn armen, mn oksel dus. Het begon vrij onschuldig, dacht dat ik allergisch was voor mn douchegel ofzo want ik heb een heel gevoelige huid voor dat soort dingen. Heb dus een andere zeep gebruikt, probleem ging niet weg.
Daarna ben ik een andere deodorant gaan gebruiken, een roller ipv een spuitbus, ook geen resultaat.
Ik heb me een weekje niet geschoren, om eens te zien of dat hielp maar ook dat nam het probleem niet weg
Het is nu dus zo erg dat ik 's nachts mijn oksels bijna open krab, en me ook al bijna niet meer kan wassen omdat het zo'n pijn doet.. Soms jeukt het ontzettend en kan ik krabben, maar vaak is het ook gewoon een branderig gevoel en kan ik er niet aan komen.
Ik twijfel of ik naar de dokter moet en vraag me af of mensen het herkennen hier.
Op dit moment heb ik er maar sudocrem op gesmeerd, mijn moeder gebruikt dat altijd voor de zere billetjes voor de oppaskindjes, maar dit is een vette creme en weet niet of dat veel uit haalt
Heeft iemand suggesties voor iets wat misschien wel helpt, een creme?Edit; Oh ja ik heb trouwens het afgelopen weekend een antibioticakuur gehad, en stiekem had ik de hoop dat het ook voor mn oksels zou helpen maar helaas, dat was ook niet het geval
sterkte