Hoi! Ik heb sinds ik denk een paar dagen gekke plekjes op me voet. Als ik me tenen naar me neus trek, voelt het ook alsof het scheurt. Het ziet eruit als blaartjes, maar ze zijn heel hard. Wie weet wat dit is, of heeft hier ervaring mee? Hier een foto: http://tinypic.com/r/2142pzt/6
Bumba01
Geplaatst: 01-04-13 20:25
Dit heb ik standaard elk jaar als het wat warmer word of als ik dichte schoenen aan heb, mij is verteld dat het zwemmers exceem is.
Misschien even de HA bellen, zodat je het zeker weet? Wij zijn immers ook geen artsen
Sinds een korte tijd (paar maanden) heb ik ook droge rode vlekken in me nek, dat lijkt ook erg op exceem, maar is totaal anders dan dat op me voet. Verschillende soorten exceem?
Waarom ga je niet gewoon een afspraak maken bij de HA? Anders kan je ff googlen... Ik zou het niet weten, zijn het geen blaren?
korbakimmy8
Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-13 20:48
_Apple_ schreef:
Waarom ga je niet gewoon een afspraak maken bij de HA? Anders kan je ff googlen... Ik zou het niet weten, zijn het geen blaren?
Het lijken op blaren, maar ze zijn heel hard en pijnlijk. Anders dan andere blaren die ik gehad heb. Ik ben beetje bang voor de huisarts. Bang dat hij er veel aan gaat zitten:$ is tenslotte best pijnlijk:$
Ziet eruit als wintervoeten. Kan je krijgen door snel van kou naar warm gaan en een slechte doorbloeding. Goed warm houden, niet aan zitten en als je interesse hebt kan ik opzoeken welk smeersel ik ervoor gehaald had.
Wel even mee naar de huisarts gaan voor een diagnose, die kan het altijd beter beoordelen dan via een foto.
kiwiwitje
Geplaatst: 02-04-13 10:11
korbakimmy8 schreef:
Sinds een korte tijd (paar maanden) heb ik ook droge rode vlekken in me nek, dat lijkt ook erg op exceem, maar is totaal anders dan dat op me voet. Verschillende soorten exceem?
Jup. Ik heb beide. Zowel de blaasjes als de droge rode plekken
het is zwemmers exceem!!! ik heb het ook altijd en ik ben badjuf!!!! Gewoon lamicil halen bij de kruidvat en het beste is die spray kost dacht ik €10.00 Maar je gebruik er heel weinig van!!! Is het binnen een paar dagen weg succes!!!!