Lush! Ervaringen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Nelleke_

Lush! Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-13 13:05

Zoals de titel al zegt? Wie heeft er ervaring met producten van Lush?

Ze claimen producten te maken die vrij zijn van conserveringsmiddelen en chemische ingrediënten. Producten bestaan uit biologische kruiden, groenten en fruit en zijn niet op dieren getest.

Ik lees heel veel goede recensies op internet van verschillende lush-producten dus ik heb vandaag wat besteld:

Lush caca brun: om m'n haar bruin mee te verven. Het blonderen heeft z'n tol geëist wat betreft m'n haar, en is door de jaren heen dunner en dunner geworden. Mijn eigen kleur is donkerblond/lichtbruin/askleurig. Saai dus. :+ Ik hoop dat ik hiermee m'n haar een boost kan geven, zowel qua kleur als qua gezondheid.

Godiva shampoo bar (en een shampoo tin): een harde zeep wat volgens de omschrijving zowel shampoo als conditioner is.

Lush Celestial Moisturizer: dagcreme voor droge huid. M'n weledacreme is bijna op en die vind ik niet zo lekker ruiken. :+

Verder heb ik voor vriendlief ook een shampoo-bar besteld en een bewaarbakje voor de shampoo. En voor z'n dikke weerbarstige krullen de R & B haarconditioner. Ik heb overigens op de britse website besteld, daar hadden ze de caca's op voorraad en is het ook iets goedkoper allemaal. :)

_Tara_

Re: Lush! Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 14:14

Oei, dat ze vrij zijn van conserveringsmiddelen heb je ben ik bang verkeerd begrepen. Lush gebruikt gewoon parabenen in hun producten. Niet in ze allemaal, maar in veel wel.

Verder ben ik, over de producten zonder parabenen, wel positief! Ruikt allemaal heerlijk en werkt ook fijn.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 17:18

de cacas die doen hun werk, mijn haar werd er alleen hopeloos vet van, verf het maar weer gewoon met normale hennepoeders.
de godiva vond ik zelf wel heel fijn :j niet te veel van gebruiken, ruikt wel sterk namelijk :j
celestial heb ik zelf ook een tijdje gebruikt, wel prettig spul :j maar werkte lange termijn bij mij niet echt lekker...geen idee waarom, maar mijn huid is nogal lastig :roll:

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 17:24

Heb een tijd heel veel Lush gebruikt. De shampoos en conditioners werkten na een tijd erg fijn. R&B gebruik ik nog steeds erg graag! Voor droog haar is Hu suen hua oid erg fijn. Net als Curly Wurly.
Voor de droge huid is Dream Cream echt heel fijn! Verder vind ik de Jelly's voor de douche erg leuk. Sugarscrubs zijn erg fijn, maar ook erg ruw, gebruik die als die wat verkruimeld zijn.
En tijdens de kerstperiode hebben ze ook SnowFairy douchegel. Die is geweldig!
Geloof dat de producten met het groene teken wel helemaal veganistisch zijn.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-13 19:50

Tara, dat wist ik niet. Heb even de site nogmaals geraadpleegd maar je hebt inderdaad gelijk. Al zeggen ze wel zo min mogelijk conserveringsmiddelen te gebruiken. Alleen wanneer het echt nodig is.

Leuk dat er nog meer mensen mensen enthousiast zijn vanwege Lush producten. :)

Kayleigh, die met het 'vegan' teken zijn inderdaad veganistisch! :D

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 20:23

Ik ben ook een groot lush-fan, maar vooral geweest eigenlijk. Heb nu nog heel wat producten liggen die ik afgelopen jaren met Kerst acties extra heb gekregen en sommige wannahaves. Maar koop laatste tijd weinig meer. Eerlijk gezegd vind ik ook met de jaren de prijzen meer en meer de pan uit rijzen.

Meeste producten zijn qua prijs ook niet echt leuk meer om bij gewone interesse eens te proberen, daar zijn ze veel te prijzig voor geworden. Uk is goedkoper, alleen moet je wel je 10 pond verzendkosten daarmee verrekenen.

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 20:29

Ik ben groot Lush fan! Ik bestel ook regelmatig bij The Beauty Bakery. Goedkoper en met sommige producten vergelijkbaar!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 17:46

Ik ben echt 1 van de weinige meiden die gruwelt van Lush geloof ik :').
Heb nu ondertussen al heel veel producten geprobeerd, maar het is het elke keer weer nét niet, op een aantal producten na.

Verschillende verse maskers gebruikt. Ze ruiken heerlijk, maar na het afhalen zie ik echt 0,0 verschil ibj mn huid in vergelijking voordat ik het masker op heb gedaan.
Tooth Tabs: Vind ze onhandig en smerig.
Lemony Flutter: Vet spulletje, trekt goed in, maar een uurtje later zijn ze weer net zo droog als voordat ik smeerde.
Lip Scrubs: Het haalt onhandig uit het potje, daarbij vind ik het onhygienisch en voordat je je vinger met spul bij je lippen hebt, ligt de helft alweer op de grond :+.
Tea Tee Toner Tab doet ook niets bij me.

Producten die ik wél fijn vind:
Bubble Bars en dan vooral de Comforter (die knalroze met witte).
Douche Jelly's, alleen jammer dat er maar 2 geurtjes zijn.
Handy Gurugu, een kruidige handcreme.

De Seaweed Bar van The Beauty Bakery vind ik wel heeeeel erg fijn, jammer alleen dat-ie bijna altijd uitverkocht is.

Cerosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 19:56

Ik vind zelf de lush geweldig. Vooral de 'gewone ' zeepblokken. Handig dat je zelf deels de hoeveelheden kan bepalen :)

De jelly showers vind ik een beetje onhandig, aangezien je het in je hand neemt, en het re net zo hard af flubbert ;(

walfie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 20:01

Van lush veel geprobeerd maar het enige wat ik nu nog met grote regelmaat gebruik is the comforter, echt heerlijk.... Ruikt zoet en geeft lekker schuim! Als ik in de stad ben ga ik altijd 3 comforters halen!

EvaRampage

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 20:02

Oeeh Lush ik ben groot fan.
Maar aangezien in het hoge noorden woon en de winkel in van Lush in A'dam en Haarlem zitten heb ik niet vaak wat.
Ik vind het inderdaad vaak ook wat te prijzig om gewoon even te proberen.
De zeepblokken vind ik erg fijn. Vooral de Rockstar en de Honey I shrunk the ...
Ik heb de massagebars ook wel gebruikt ook fijn maar in de laatste zaten we hele grote stukken chocolade waardoor het hele bed onder de donkere korreltjes zat.. dat was minder.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 20:06

Ladonna1 schreef:
Ik vind zelf de lush geweldig. Vooral de 'gewone ' zeepblokken. Handig dat je zelf deels de hoeveelheden kan bepalen :)

De jelly showers vind ik een beetje onhandig, aangezien je het in je hand neemt, en het re net zo hard af flubbert ;(

Ik doe zo'n stukje flubber altijd in zo'n puff-spons, werkt als een tierelier!

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 20:10

Jaa ik ook!

Shampoo's, de blokken zeep, scrubs en nog meer producten ben ik een groot fan van :)
Alleen de flubberzeepjes vind ik niet zo fijn, evenals de bakjes om je shampoo blokje in te bewaren.
En de toothytabs werken supergoed, maar smaken niet zo lekker haha,
Maar dat neem ik voor lief.

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 20:10

Yv_ schreef:
Ladonna1 schreef:

Ik doe zo'n stukje flubber altijd in zo'n puff-spons, werkt als een tierelier!

Ik ook. Werkt geweldig!
En als ik vrolijk ben gewoon een stuk in mijn handen. Kan er uren lol mee hebben :D

The Comforter is idd één van de fijnste baddingetjes.

KinkeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 20:25

Ik pleit voor de geur van Big als parfum :) Het allerlekkerste geurtje ever! :)

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-13 06:38

Nou ik heb vorige week ook m'n spulletjes binnen gehad!

De Celestial dagcreme vind ik echt heerlijk, dat is echt een blijvertje! :D
Ik heb ook een shampoo-blok gekocht alleen die ruikt wel heel sterk. Schuimen doet 'ie wel goed! :) Volgende keer in de winkel maar een lekkerder/subtieler geurtje uitzoeken.

Heb m'n (geblondeerde) haar geverfd met de Caca. Had er een hard hoofd in dat het mooi zou worden maar ik heb nu heel mooi chocoladebruin glanzend haar! :D Heb wel voor kort haar een heel blok nodig gehad (2x 3 stukken). Maargoed, het was echt heel licht blond, na 1x verven met 3 blokken was het lichtbruin met veel rood. Ik wilde minder rood dus heb het daarna nog een keer geverfd en toen was het gewoon mooi donkerbruin. :D

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 07:10

De shampoos zijn heerlijk!

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 07:12

[HK] Lush fans!

Een heel topic vol met ervaringen :D

Ik gebruik al jaren Lush. Voornamelijk vanwege de lekkere geurtjes, om eerlijk te zijn.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 08:32

Bienotje schreef:
Ik ben ook een groot lush-fan, maar vooral geweest eigenlijk. Heb nu nog heel wat producten liggen die ik afgelopen jaren met Kerst acties extra heb gekregen en sommige wannahaves. Maar koop laatste tijd weinig meer. Eerlijk gezegd vind ik ook met de jaren de prijzen meer en meer de pan uit rijzen.

Meeste producten zijn qua prijs ook niet echt leuk meer om bij gewone interesse eens te proberen, daar zijn ze veel te prijzig voor geworden. Uk is goedkoper, alleen moet je wel je 10 pond verzendkosten daarmee verrekenen.

Dit. Ben en blijf een Lushfan maar het is gewoon zo ontzettend duur -O- Kunnen ze nog zulke fijne producten hebben maar als ik er speciaal voor naar A'dam etc moet vanuit Groningen en me daar ook nog eens scheel betaal..
Maar! Er zit er nou een in Utrecht dus daar ga ik waarschijnlijk vrijdag even langs.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-13 16:31

Ik heb m'n vorige bestelling gewoon in de UK gedaan, viel me mee qua kosten hoor. :)

Ben vandaag in de winkel geweest. Wilde voor de zekerheid wel een nieuwe caca in huis hebben, gezien m'n haar eronder spierwit is dus ik verwacht dat het nog wel wat gaat verkleuren. Heb gelijk zo'n geurstick meegenomen, de Karma, die is alleen wel vrij heftig. :+

Heb de sugarscrub meegenomen, die is heerlijk qua geur en heb nog een klein blokje zeep gekregen. :)

Liamssfork

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 16:34

Zelf nog nooit wat aangeschaft van Lush, ben er wel in de winkel geweest.
Vond dat ze erg leuke producten hadden, en die geur <3
Hoor er eigenlijk altijd positieve dingen over.
Weet niet of je Beautygloss kent, maar die is er ook altijd over te spreken.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-13 16:35

Ja via beautygloss ben ik m'n haar met de lush caca brun gaan verven. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 16:35

Ik ben helemaal weg van de Jelly's voor onder de douche, daar heb ik altijd de grootste lol mee. :') En de bruisballen / bars voor in bad. <3

En als ik wat wil hebben kan ik nu naar Utrecht en niet meer naar Rotterdam :D

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 09:14

Ik vind Lush allemaal wel lekker enzo, maar ik vind het geen top merk.
Ik heb zelf de angels on bare skin en nog 1 masker. + zo'n gezichtsspray

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 12:04

_Nelleke_ schreef:
Ik heb m'n vorige bestelling gewoon in de UK gedaan, viel me mee qua kosten hoor. :)

prijsverschil tussen NL en UK is wel flink als ik zo snel even kijk...van de producten die ik Zou bestellen mocht ik weer aan de lush gaan.
denk dat je incl. verzenden met een lijstje van een paar producten al snel goedkoper uitbent op het moment dat de pond nog niet al te best er voor staat