Ze claimen producten te maken die vrij zijn van conserveringsmiddelen en chemische ingrediënten. Producten bestaan uit biologische kruiden, groenten en fruit en zijn niet op dieren getest.
Ik lees heel veel goede recensies op internet van verschillende lush-producten dus ik heb vandaag wat besteld:
Lush caca brun: om m'n haar bruin mee te verven. Het blonderen heeft z'n tol geëist wat betreft m'n haar, en is door de jaren heen dunner en dunner geworden. Mijn eigen kleur is donkerblond/lichtbruin/askleurig. Saai dus.
Ik hoop dat ik hiermee m'n haar een boost kan geven, zowel qua kleur als qua gezondheid.Godiva shampoo bar (en een shampoo tin): een harde zeep wat volgens de omschrijving zowel shampoo als conditioner is.
Lush Celestial Moisturizer: dagcreme voor droge huid. M'n weledacreme is bijna op en die vind ik niet zo lekker ruiken.
Verder heb ik voor vriendlief ook een shampoo-bar besteld en een bewaarbakje voor de shampoo. En voor z'n dikke weerbarstige krullen de R & B haarconditioner. Ik heb overigens op de britse website besteld, daar hadden ze de caca's op voorraad en is het ook iets goedkoper allemaal.
niet te veel van gebruiken, ruikt wel sterk namelijk
.
Kunnen ze nog zulke fijne producten hebben maar als ik er speciaal voor naar A'dam etc moet vanuit Groningen en me daar ook nog eens scheel betaal..