Dik anderhalve week geleden ben ik van mijn paard gevallen. Naast het zandhappen wat vaak al pijnlijk genoeg is, vond paardlief het nodig om nog even een rodeo weg te geven en daarbij op mijn arm te gaan staan.
Vanzelfsprekend deed dit enorm pijn, dus ik ben de dag erna naar het ziekenhuis geweest voor een foto, maar gelukkig was er niks gebroken.
Nu zijn we dus bijna 2 weken verder en ik heb nog steeds last van mijn pols. Er zit een dikke, keiharde bult ter hoogte van dat polsbotje aan de bovenzijde van mijn arm. Daarnaast doet het nog erg zeer als ik aan het bot bij mijn pols zit. Ook kan ik die hand minder goed bewegen en bvb minder ver buigen als de andere hand.
Gisteren ben ik weer bij de dokter geweest, hij deed wat testjes (hij zat daarbij niet aan dat bot zelf) en zei dat het niet gebroken was. Die bult moest ik nog even aankijken van hem.. Beweging was goed, maar ook niet te veel.
Kortom, daar kon ik niet echt wijzer uit worden. De dokter had het over een ganglion, maar dat lijkt me sterk aangezien die vaak zonder oorzaak optreden en deze bult bij mij is ontstaan nadat mijn paard erop is gaan staan.
Zijn er bokkers die weten wat die bult kan zijn, of mensen die het misschien zelf gehad hebben?
Bij nog een foto van mijn voet zelf bleek de boel compleet verbrijzeld..