Banden en pezen verrekt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sweetgirl1

Banden en pezen verrekt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-13 13:09

Ik ben dinsdag naar de orthopeed geweest in het ziekenhuis. Allerlei onderzoeken en foto's. Nu is er dus uitgekomen dat ik de pezen en banden ofzo in me schouder heb verrekt. Weet iemand soort kleine en lichte oefeningen die ik kan doen om het gewoon weer iets sterker te krijgen. of mag ik juist niets doen? Heb een injectie gehad in een slijmbeurs? ofzo in me schouder ergens achter.

Sweetgirl1

Re: Banden en pezen verrekt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-13 19:06

Niemand iets?

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 19:08

Oooh, ik las in de titel, :'Banden en poezen verrekt" :=
Ik denk eerlijk gezegd dat je niks moet doen. Zowel heel weinig lijkt me.
Even bij de fysio vragen. En desnoods op fysiotherapie. Werkt ook goed :)

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-13 19:14

Nou fysio maakte het alleen maar erger maar ik heb nu een injectie gehad en moet helpen maar wil het ook sterker maken voor mezelf enz dat ik niet weer zo snel wat aan me schouder ga mankeren.

Dit komt omdat ik 15 maand geleden van me paard ben gevallen op hoofd en schouder

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 19:23

Oke, dan weet ik het ook niet. Mij lijkt het juist dat hun wel goede raad hebben maarja.
Misschien wat van die draai bewegingen maken.Als je me snapt? :')

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-13 19:24

Ik ga volgende week ook beginnen met zwemmen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 20:07

Sweetgirl1 schreef:
Nou fysio maakte het alleen maar erger maar ik heb nu een injectie gehad en moet helpen maar wil het ook sterker maken voor mezelf enz dat ik niet weer zo snel wat aan me schouder ga mankeren.

Dit komt omdat ik 15 maand geleden van me paard ben gevallen op hoofd en schouder

Als je denkt dat de fysio dit erger maakt, waarom verwacht je dat een stel bokkers die hier niet voor gestudeerd hebben het beter kan maken?

Het is heel vervelend dat je last van je schouder hebt, maar je behandelend arts kan je beter behandelen dan een stel bokkers. Als je het sterker wil maken zul je dat onder begeleiding moeten doen van iemand dat er verstand van heeft.

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-13 15:58

Iemand anders die nog wat weet?

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 16:00

Ik zou overleggen met je fysio of arts in het ziekenhuis en niet aan ons vragen. :)

Wij kunnen niet zo zien wat er precies aan de hand is

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-13 16:08

Ik zet hier neer dat de banden en pezen verrekt zijn. Ik ga al zwemmen om het sterker te maken maar er zijn toch nog dingetjes die kunnen lijkt me?

Fysio doe k niet meer die heeft dit erger gemaakt

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 16:50

Maar niemand hier weet toch hoe ernstig en welke banden en pezen precies? Als je slechte ervaringen hebt met deze fysiotherapeut dan zoek je een andere op en ga je aan hem of haar advies vragen, maar er is niemand hier op Bokt die beter advies kan geven dan iemand die er jarenlang voor heeft gestudeerd.

Bovendien kan je met ongefundeerd advies opvolgen blijvende beschadigingen veroorzaken, en dat risico moet je helemaal niet willen nemen. Wat als rust houden het beste blijkt maar hier iemand komt vertellen dat veel krachttraining ideaal is en je gewoon door de pijn heen moet? Dan heb je achteraf spijt als haren op je hoofd..