buikkramp, griep gevoel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

talievlietie

buikkramp, griep gevoel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-13 16:30

Hallo!
Ik ben zeker als sinds oktober verkouden.
Maar nu heb ik een week last van buikkrampen, veel naar de wc, geen pijn bij het plassen, grieperig gevoel.
Ene keer denk ik dat ik te weinig eet en de andere keer denk ik dat ik misselijk word van te veel eten.
Nu ben ik een hoog sensitief persoon ( misschien ken je dat wel: alle prikkelingen heviger oppakken etc),
nu weet ik ook van mij zelf dat stress in mijn buik gaat zitten. En ik ben ook vaak en veel gestrest.
Maar niet zolang achter elkaar.
ik heb trouwens wel eigenlijk elke dag een opgeblazen gevoel en buik. echt opgeblazen neemt nadat ik ontspan wel af.

kan iemand mij helpen. Ik denk dat het misschien toch stress is..
( ik had vorige week mn pil vergeten maar gewoon binnen 36 uur nog ingenomen en dan werkt hij dus nog,
maar ik zit dus ook de hele week in mn hoofd met de gedachte dat ik zwanger ben maar dat kan dus niet :') )

dus kan ook dat het in mn hoofd zit en dat ik het dan krijg ( ken je vast ook wel :') )

Thats_Me

Re: buikkramp, griep gevoel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 17:23

Wat betreft je zwanger vraag --> testje halen en je bent gelijk van die stress af.

Verder heerst er nog veel griep, ook buikgriep. Dus die kun je ook hebben. Verder tja.. als je al veel stress hebt en dat snel op je buik slaat is dat natuurlijk ook een goede optie.

Oftewel vraag 1 kun je snel uitsluitsel van krijgen en de andere twee is rustig aan doen en dan komt het snel weer goed.

talievlietie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-13 18:39

Ja das waar mn moeder vind het onnodig omdat ik hem binnen die 12 uur heb ingenomen, ik snap het wel. Ik maak mezelf heel snel druk. Ik had een keer een wratje op mn voet. In mn hoofd gingen de woorden kanker al.. Maar goed.
Je hebt ook gelijk over dat ik dan wel gelijk van de stress af ben.
en ik zal wat rustiger aan doen :)
Bedankt!

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 23:02

Zo'n test kun je zelf halen. Dan weet je her zeker.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 23:13

talievlietie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-13 09:12

@xSCWx Oh wauw klopt bijna helemaal haha! Behalve dat ik ervan bewust ben dat ik niet echt ziek kan zijn en ik ga ook naar een soort van therapeut die behandelt je lichamelijk namenlijk. Deze vrouw helpt me heel erg! Maar ik ben er een tijdje niet geweest, paar maanden zelfs, en merk dat zij me toch wel erg helpt met mn stress etc. Maar mn moeder gaat weer een afspraak maken.