Sinds half December heb ik last van een bult(je) aan de rechterkant van mijn tongriempje. Niet pijnlijk, maar wel lastig, want je voelt het gewoon de hele tijd zitten. Het verloop van het bultje is dat het per dag steeds groter wordt, na een dag of 3 á 4 knapt hij (er komt geen pus uit of wat dan ook, dus het is geen ontsteking) en de volgende dag begint het groeiproces weer opnieuw
In januari moest ik voor mijn halfjaarlijkse controle naar de tandarts en daar heb ik het even aangekaart. Tandarts zei dat het waarschijnlijk een extra speekselkliertje was zonder uitgang, waardoor het speeksel zich steeds ophoopte. Dit was niet gevaarlijk, maar hij wilde toch dat de kaakchirurg er even naar keek.
Zo gezegd zo gedaan, ging ik 14 februari naar de kaakchirug. Deze bevestigde het idee van de tandarts: een extra kliertje zonder uitgang. Hij heeft toen de klier operatief verwijderd en het zou klaar moeten zijn.
Dit is het helaas niet; mijn bult is terug
Ik heb 17 april weer een afspraak met de kaakchirurg om te overleggen hoe nu verder, want de klier is verdwenen en mijn bult is in volle omvang terug en daar baal ik van .. Even voor het beeld, het is een bult die op zijn grootst ongeveer 7 á 8 mm groot is....
Heeft iemand ervaring met iets soortgelijks en/of misschien tips? Alles is welkom, want ik knijp hem momenteel toch wel een beetje
Ben al niet zo'n ziekenhuisheld en een bult die steeds terugkomt, is gewoon geen feest

Bedankt!

Ik heb evt ook een foto gemaakt net... 
Waarmee vulde de blaar zich, puur speeksel? Ik heb namelijk van de week ontdekt dat de mijne ook flink kan bloeden.. Daarna is de bult aanzienlijk kleiner
)
)