Ervaringen met de Hoofdpijn Roll on?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ossie96

Ervaringen met de Hoofdpijn Roll on?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-13 22:30

In een reclamefolder zag ik een zogenaamde 'Hoofdpijn Roll on' in de aanbieding. Aangezien ik zeer regelmatig hoofdpijn heb (naar aanleiding van doktersonderzoek gaan we uit van spanningshoofdpijn) vraag ik me af of dit voor mij zal helpen.
Wie heeft er ervaring met zo'n roller en wat vond je ervan? Bedankt vast!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 22:32

Voor die 1.99 zou ik het zeker proberen :)

Ik smeer wel eens met verkoelende gel, dat verlicht wel. Aangezien dat spul van de Aldi hetzelfde beweerd, zal het best eens prettig kunnen zijn.

eempiej

Re: Ervaringen met de Hoofdpijn Roll on?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 22:46

Als het spanningshoofdpijn is zou ik persoonlijk de oorzaak aanpakken ipv de klacht :) Denk dat je daar meer aan zult hebben. Zo'n stick kan wel verlichting geven denk ik, als je van kou houdt als je hoofdpijn hebt :)

ontherun

Re: Ervaringen met de Hoofdpijn Roll on?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 22:49

Het verlicht wel, maar lang duurt die werking (bij mij in ieder geval) niet. Ik vind de migra-cool strips fijner, alleen kun je die dingen niet onderweg gebruiken, zo'n witte sticker op je hoofd ziet er niet zo charming uit :+ De werking houdt in ieder geval langer aan, die strip blijft iets verkoeling geven, terwijl het effect van de stick bij mij al vrij snel weg was. Wat eigenlijk ook wel logisch is nu ik erover nadenk.

Ossie96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-13 08:08

eempiej; Ik loop bij de fysio die me twee maal per week masseert en dat helpt enorm. Dat neemt niet de zorgen weg die ik op dit moment heb maar ik hoop dat die in de loop van de tijd (en dan spreek ik over maanden) wel weg zullen zijn. Eerder heb ik onderzoeken gehad en toen werd me antidepressiva voorgeschreven, dit hielp goed voor mijn hoofdpijn maar ik werd er qua emoties ed. enorm vlak van. Niet leuk voor mezelf en al helemaal niet leuk voor mijn omgeving dus dat heb ik afgebouwd. Daarna ging het overigens wel een hele tijd best okee maar de laatste tijd merk ik dat het weer erger wordt.

Zo'n strip ga ik eens naar kijken Santigo_! Thuis kan ik best voor paal lopen :+