Kan hooikoorts terug komen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dav

Kan hooikoorts terug komen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-13 19:31

Een jaar of 10 geleden kreeg ik zomaar hooikoorts,dit kwam een paar jaar achter elkaar terug en zomaar was het ook weer weg.

Maar sinds gister nies en huil ik me weer zot. |(

Vorige week leek ik wat grieperig te zijn maar dat was na een halve dag ook over maar het genies en gehuil gaat door.
Verder heb ik weinig last op een rauwe keel en een beetje hoofdpijn na.
Zou het weer hooikoorts kunnen zijn?

(als de klachten langer aanhouden bel ik wel de huisarts)

Dus de grote vraag; kan hooikoorts terug komen nadat het een aantal jaren weg is geweest?

Doubtless

Re: Kan hooikoorts terug komen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 10:08

Kort en krachtig: Ja :Y) .

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-13 11:28

Kort en krachtig terug;
SHOOT!
:+
Was zo blij dat ik er vanaf was maar nu is het weer in alle hevigheid terug,zat nog te hopen dat het symtonen van de griep oid was maar ben bang dat het echt hooikoorts weer is :(

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 13:28

Ik heb hulp gezocht bij een homeopaat en dankzij hem heb ik er al jaaaren geen last meer van. Misschien is dat een idee voor je?

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-13 13:33

Waar moet ik dan aan denken? Pilletje's,zalfje's,toverspreuken,naalden?

Stomme is ook dat ik nooit last had en zomaar ineens een paar jaar achter elkaar en toen weer niks en nu weer volop.... heb het helemaal niet gemist! Men wat een tranen en genies #)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 13:35

Maar op dit moment zijn er door de koud amper pollen in de lucht in de grootste delen van Nederland. Sowieso bloeit het gras nog helemaal niet. Dus ik verdenk iets anders :) de griep houdt ook lang aan, dus de kans dat je met een virus rondloopt is groot.

Of allergisch bent voor iets anders; huisdier, huisstofmijt etc etc
Is met een simpele bloed test te bepalen :) (dat is altijd handig om te doen, ook om te zien waar je specifiek allergisch voor bent want hooikoorts is nogal vaag)

Meeste mensen hebben alleen 1 simpel pilletje per dag nodig om geen last te hebben van de klachten.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 15:34

Dav schreef:
Waar moet ik dan aan denken? Pilletje's,zalfje's,toverspreuken,naalden?

Ik heb behandelingen gekregen door middel van energiemetingen en door middel van 'tegen-energie' de boel weer in balans te krijgen. Daarnaast kreeg ik medicijnen en moest ik een dieet volgen om m'n weerstand omhoog te krijgen. Ik was er 3 a 4 jaar letterlijk ziek van.