Ik heb aan de voorkant op mijn schouder een moedervlek. Deze zit er al vanaf dat ik geboren ben, zou hij dan kwaadaardig kunnen zijn/worden? En doet het weg laten halen pijn?
Ben namelijk als de dood voor prikken en snijden enzo
Groetjesss
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
quera schreef:Een huisarts gaat echt niet zomaar iets wegsnijden .
kriistellx schreef:Sem_ schreef:Ik had een lelijke uitstekende moedervlek en die is wel gewoon weggesneden bij de huisarts.
En deed dat pijn?
Na een tijdje moet je terug om de hechtingen eruit te laten halen en ook daar Citaat:De verdoving doet eventjes zeer (paar seconden) en dan voel je er helemaal niets meer van! Ze snijden
het weg, hechten het en dan een pleister erop en klaar is kees. Dat alles voel je helemaal niet. Ook wanneer
de verdoving is uitgewerkt doet het verder geen pijn meer, alleen de hechtingen kunnen wat trekken.
Maar pijn? Nee hoor.Na een tijdje moet je terug om de hechtingen eruit te laten halen en ook daar
voel je niks van. Bedenk je wel dat je er een litteken aan over kan houden en dat is natuurlijk ook niet
heel erg mooi.
Sem_ schreef:Oei, dat lijkt me inderdaad niet zo'n pretje! Maar een moedervlek weg laten halen is niks aan hoor.![]()
Tenzij hij natuurlijk heel groot is. De mijne was trouwens ook niet groter dan een halve centimeter,
uiteindelijk had ik 2 of 3 hechtingen.

kriistellx schreef:Sem_ schreef:Oei, dat lijkt me inderdaad niet zo'n pretje! Maar een moedervlek weg laten halen is niks aan hoor.![]()
Tenzij hij natuurlijk heel groot is. De mijne was trouwens ook niet groter dan een halve centimeter,
uiteindelijk had ik 2 of 3 hechtingen.
Nou ik zal eens aan mams vragen voor een bezoekje aan de dokter
Want als ik het zo hoor valt het heel erg mee, heb sinds pas een navelpiercing, dat lijkt me denk pijnlijker dan een prikje, toch?
In ieder geval bedankt!
quera schreef:Een huisarts gaat echt niet zomaar iets wegsnijden .