Geesten zien.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Geesten zien.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 16:09

Ik weet dus niet of ik er in geloven of niet, maar wie zien hier allemaal geesten? Ik had vroeger wel 2 keer een vrouw gezien met een witte jurk in een lift en op bed, heel vaag maar ik zag het echt. Nu heb ik nergens last van en geloof ik t ook niet, ik zag het wel maar ik kon het ook verbeeldendzien haha :J

Kiwipitje

Re: Geesten zien.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 16:24

Sommige mensen hier zien wel spoken :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 16:25

Kiwipitje schreef:

_/-\o_

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 16:25

of zijn het :+

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 16:26

Kiwipitje schreef:

:')

Nee TS ik geloof niet in geesten en dat soort onzin, zal ze waarschijnlijk dus ook nooit te zien krijgen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 16:30

Ja, vond het ook altijd onzin maar heb intussen zelf al genoeg gezien/gehoord :')
Evengoed ben ik er nog heel nuchter in en 9 van de 10 mensen die beweren geesten gezien te hebben verbeelden zich inderdaad, heeft ook te maken met slaapverlamming maar dat wil men meestal niet horen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 19:56

Ik zie ook vanalles maar dat is inderdaad in bed rond het moment van in slaap vallen of anders in een droom.
Zijn hallucinaties maar wel verdomd eng en echt. Maar het blijven verbeeldingen. Er is vast niemand op mijn slaapkamer geweest.

Rider1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 20:10

Ik wil wel geloven in geesten, maar ergens ook niet. Ik ga het vooral niet tegenwerken, of oproepen met een 'ujabord' ofzoiets, dat lijkt me doodeng.

Maar dan nog, als je even nadenkt... Waarvan komen deze verhalen dan? Al die boeken, al die zogenaamde verbeeldingen, en dit al honderden/duizenden jaren lang ?
Er moet toch iets van waarheid inzitten? Ik vraag me dit echt af, en ook wat als mensen ze dan zien, wat dan? Ik ken echt een heel eng verhaal, over mijn beste vriendin haar onkel - die nu dood is - . Heel eng, maar ergens geloof ik er ook in. Want ja, waarom zouden ze niet bestaan?

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 20:13

Rider1 schreef:
Ik wil wel geloven in geesten, maar ergens ook niet. Ik ga het vooral niet tegenwerken, of oproepen met een 'ujabord' ofzoiets, dat lijkt me doodeng.

Maar dan nog, als je even nadenkt... Waarvan komen deze verhalen dan? Al die boeken, al die zogenaamde verbeeldingen, en dit al honderden/duizenden jaren lang ?
Er moet toch iets van waarheid inzitten? Ik vraag me dit echt af, en ook wat als mensen ze dan zien, wat dan? Ik ken echt een heel eng verhaal, over mijn beste vriendin haar onkel - die nu dood is - . Heel eng, maar ergens geloof ik er ook in. Want ja, waarom zouden ze niet bestaan?

onkel? ja, ik ben hierin precies hetzelfde als jou! :')

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 20:15

Ik geloof er in heb zelfs gezien.

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 20:16

JasmijnJoy schreef:
Rider1 schreef:

onkel? = oom :)

ja, ik ben hierin precies hetzelfde als jou! :')

Rider1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 20:16

JasmijnJoy schreef:
Rider1 schreef:

Onkel is vlaams voor Oom ( de broer van je moeder/vader )

En ik vraag het me écht af! :)

Rider1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 20:17

nafnaf schreef:

Kan je me even een PB sturen met je ervaringen en dergelijke in, waarom, wanneer, waar, hoe, eng/leuk/vies? Zit er een verhaal achter,.... ?

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 20:21

Oee mag ik me hier melden? Ik zie geen geesten maar ik verdiep mezelf er wel heel erg in! Ik vind het echt heel mysterieus.. Sommige zien het wel, sommige niet..
Maar ik denk niet dat degene die WEL geesten zien zichzelf aanstellen..
Ik zou het zelf wel een keer willen proberen, geesten zien, of met overledenen praten maar wie denkt er hier dat je daar een gave voor moet hebben?
Ik heb iig gezegt :') Ik vind geesten zien echt iets heel transcendents, want niemand weet of het er echt is en je kan het ook niet zien, maar sommige mensen voelen het wel..

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 20:23

Rider1 schreef:
nafnaf schreef:

Kan je me even een PB sturen met je ervaringen en dergelijke in, waarom, wanneer, waar, hoe, eng/leuk/vies? Zit er een verhaal achter,.... ?

Je hebt pb :)

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 20:24

Rider1 schreef:
JasmijnJoy schreef:

Onkel is vlaams voor Oom ( de broer van je moeder/vader )

En ik vraag het me écht af! :)

Ah, ik dacht al dat je een slechte engelse was :=

Ik denk dat je je dat net zo lang kan afvragen tot je een ons weegt. net zoals, hoe de wereld is ontstaan etc. er is geen bewijs. ik denk dat dit meet ligt aan je gelovigheid etc.
En ook zeker aan waar je bent opgegroeid en hoe je bent opgevoed. mijn moeder zegt dat ze ooit geesten heeft opgeroepen met vriendinnen vroeger.
En dat toen de ramen gingen klapperen, deuren en gordijnen gingen waaien. Maar toen zei ze dat ze dacht/denkt dat het gewoon haar vriendinnen waren.
Wat ze wel echt heeft gezien/verbeeld. Dat is mijn onkel ( :+) Haar broer dus. die zag ze hier in de stoel zitten zoals hij vroeger altijd zat. en opzich voelt dat wel vertrouwt. dat hij bij ons in huis "zwerft". En ze heeft mijn opa ooit gezien/verbeeld.
Ik ooit mijn kat. ik denk wel dat ik me dit verbeeld heb. Maar soms voel ik toch wel echt ogen prikkelen ergens, en dan blijf ik maar rond kijken of er iemand is. ook verbeeld ik me dit denk ik.

En mijn vriendin ziet op een beslagen spiegel altijd een raar misvormd oog. en ze ziet aura's. ze dacht dat ze gek werd.van haar oog operaties enzo. maar toen gingen we de kleuren bekijken die ze zag. EN die kloppen dus echt met de karakters! Heel eng.

Ik weet nog steeds niet wat ik ervan moet denken

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 20:39

Ik geloof er wel in, er is meer dan wij weten. Maar nog nooit gezien, ook geen behoefte aan.

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 20:45

Saaams schreef:
Ik geloof er wel in, er is meer dan wij weten. Maar nog nooit gezien, ook geen behoefte aan.

Dat geloof ik. maar er zijn mensen die gaan er misbruik van maken. kijk maar naar big foot of monstervan loch ness. mensen gaan allemaal fake dingen maken. en die wetenschappers maar bewijs zoeken. :')

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 20:46

Oh, lekker laten zoeken _O- Geen last van.

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 20:47

_O- _O- _O-

Rider1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 21:57

Ah, ik dacht al dat je een slechte engelse was :=

Ik denk dat je je dat net zo lang kan afvragen tot je een ons weegt. net zoals, hoe de wereld is ontstaan etc. er is geen bewijs. ik denk dat dit meet ligt aan je gelovigheid etc.
En ook zeker aan waar je bent opgegroeid en hoe je bent opgevoed. mijn moeder zegt dat ze ooit geesten heeft opgeroepen met vriendinnen vroeger.
En dat toen de ramen gingen klapperen, deuren en gordijnen gingen waaien. Maar toen zei ze dat ze dacht/denkt dat het gewoon haar vriendinnen waren.
Wat ze wel echt heeft gezien/verbeeld. Dat is mijn onkel ( :+) Haar broer dus. die zag ze hier in de stoel zitten zoals hij vroeger altijd zat. en opzich voelt dat wel vertrouwt. dat hij bij ons in huis "zwerft". En ze heeft mijn opa ooit gezien/verbeeld.
Ik ooit mijn kat. ik denk wel dat ik me dit verbeeld heb. Maar soms voel ik toch wel echt ogen prikkelen ergens, en dan blijf ik maar rond kijken of er iemand is. ook verbeeld ik me dit denk ik.

En mijn vriendin ziet op een beslagen spiegel altijd een raar misvormd oog. en ze ziet aura's. ze dacht dat ze gek werd.van haar oog operaties enzo. maar toen gingen we de kleuren bekijken die ze zag. EN die kloppen dus echt met de karakters! Heel eng.

Ik weet nog steeds niet wat ik ervan moet denken[/quote]

Het onderlijnde: hier moest ik echt om lachen hahahahaha, nene, ik ben van Belgie :)

Mijn moeder heeft nooit iets geprobeerd met geesten ed. Ikzelf ga dit ook nooit doen, want ALS het echt is, en het is een 'kwade' ja, dan zit je daar... Dus ik weet echt niet van waar ik het haal. Ben echt aan het denken, want zit er echt al van mijn 10 jaar mee, dus ja :)

JasmijnJoy schreef:
Saaams schreef:

Dat geloof ik. maar er zijn mensen die gaan er misbruik van maken. kijk maar naar big foot of monstervan loch ness. mensen gaan allemaal fake dingen maken. en die wetenschappers maar bewijs zoeken. :')

Hier ben ik ook mee eens, ALS het zou zijn dat iemand een geest/aantal geesten heeft gezien/gevoeld/.. Zou het toch wel eens serieus moeten genomen worden, en niet zo van die verhaaltjes verzinnen zoals monster van loch ness idd. Het enige wat ik wél echt heel raar vind, is de bermuda driehoek. Dit vind ik echt akelig!

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:00

Ja, de Bermuda driehoek vind ik zelf ook echt een akelig idee. maar ik geloof toch ook wel dat er veel ligt aan de luchtdruk etc. die elkaar van alle kanten kruist. en dan krijg je dat.Ofzoiets :')

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:00

Ik zie ze niet maar soms 'voel' ik wel de aanwezigheid van iemand :+

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:01

Ik geloof er zeker in! Ik zie ze niet, maar kan wel aanwezigheid voelen. Sowieso, al die mensen die ze zien/merken enzo, sommigen zullen het zich verbeelden misschien, maar lang niet allemaal. Ik ben er van overtuigd dat er meer bestaat dan dat wij denken.

Rider1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:02

Sjors schreef:
Ik zie ze niet maar soms 'voel' ik wel de aanwezigheid van iemand :+

Dit heb ik ook,maar ik ga er neit verder naar zoeken, want ben echt snel bang als ik alleen ben, en vooral als het donker is. Dit heb ik al vanaf ik 'zindelijk' ben haha, dus kon praten ed :)