Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Rider1 schreef:Ik wil wel geloven in geesten, maar ergens ook niet. Ik ga het vooral niet tegenwerken, of oproepen met een 'ujabord' ofzoiets, dat lijkt me doodeng.
Maar dan nog, als je even nadenkt... Waarvan komen deze verhalen dan? Al die boeken, al die zogenaamde verbeeldingen, en dit al honderden/duizenden jaren lang ?
Er moet toch iets van waarheid inzitten? Ik vraag me dit echt af, en ook wat als mensen ze dan zien, wat dan? Ik ken echt een heel eng verhaal, over mijn beste vriendin haar onkel - die nu dood is - . Heel eng, maar ergens geloof ik er ook in. Want ja, waarom zouden ze niet bestaan?
JasmijnJoy schreef:Rider1 schreef:Ik wil wel geloven in geesten, maar ergens ook niet. Ik ga het vooral niet tegenwerken, of oproepen met een 'ujabord' ofzoiets, dat lijkt me doodeng.
Maar dan nog, als je even nadenkt... Waarvan komen deze verhalen dan? Al die boeken, al die zogenaamde verbeeldingen, en dit al honderden/duizenden jaren lang ?
Er moet toch iets van waarheid inzitten? Ik vraag me dit echt af, en ook wat als mensen ze dan zien, wat dan? Ik ken echt een heel eng verhaal, over mijn beste vriendin haar onkel - die nu dood is - . Heel eng, maar ergens geloof ik er ook in. Want ja, waarom zouden ze niet bestaan?
onkel? = oom![]()
ja, ik ben hierin precies hetzelfde als jou!
JasmijnJoy schreef:Rider1 schreef:Ik wil wel geloven in geesten, maar ergens ook niet. Ik ga het vooral niet tegenwerken, of oproepen met een 'ujabord' ofzoiets, dat lijkt me doodeng.
onkel? ja, ik ben hierin precies hetzelfde als jou!
Ik vind geesten zien echt iets heel transcendents, want niemand weet of het er echt is en je kan het ook niet zien, maar sommige mensen voelen het wel.. 
Rider1 schreef:JasmijnJoy schreef:
onkel? ja, ik ben hierin precies hetzelfde als jou!
Onkel is vlaams voor Oom ( de broer van je moeder/vader )
En ik vraag het me écht af!

) Haar broer dus. die zag ze hier in de stoel zitten zoals hij vroeger altijd zat. en opzich voelt dat wel vertrouwt. dat hij bij ons in huis "zwerft". En ze heeft mijn opa ooit gezien/verbeeld.
Saaams schreef:Ik geloof er wel in, er is meer dan wij weten. Maar nog nooit gezien, ook geen behoefte aan.

) Haar broer dus. die zag ze hier in de stoel zitten zoals hij vroeger altijd zat. en opzich voelt dat wel vertrouwt. dat hij bij ons in huis "zwerft". En ze heeft mijn opa ooit gezien/verbeeld.

JasmijnJoy schreef:Saaams schreef:Ik geloof er wel in, er is meer dan wij weten. Maar nog nooit gezien, ook geen behoefte aan.
Dat geloof ik. maar er zijn mensen die gaan er misbruik van maken. kijk maar naar big foot of monstervan loch ness. mensen gaan allemaal fake dingen maken. en die wetenschappers maar bewijs zoeken.