Trap op knie..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xStephanie

Trap op knie..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-13 21:00

Nou, heel fijn weer. Nieuw shetje op stal, schat van een ding maar ze heeft me vreselijk hard getrapt op de zijkant van mn knie, de binnenkant. Het is heel erg dik en doet ook behoorlijk pijn. Ik kan alles nog buigen zonder dat ik meer pijn krijg, gelukkig..
Nu is mijn vraag; Wat kan er precies gebeuren wanneer je zo'n klap krijgt aan de binnenkant van je knie? Mijn knie zit al niet perfect in elkaar, kraakt aan alle kanten en ik kan niet geluidloos de trap op lopen :P

Als jullie hier ervaring mee hebben, deel het alsjeblieft want ik ben toch wel nieuwsgierig! Er is in ieder geval niks gebroken, dat is zeker :)

Loeky01

Re: Trap op knie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 21:02

Wel aan de andere kant een klap gehad terwijl ik op het paard zat.
Er kan vrij weinig gebeuren zolang jouw banden goed functioneren, heb je X-benen of O-benen of gewoon mooie rechte benen? Bij X-benen kan dit langer pijnlijk blijven, maar dat heeft ook te maken met de stand van de knie.

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-13 21:05

Mijn benen zijn gewoon recht, gelukkig :P Wel waren mijn banden al wat opgerekt, hoop dat dat niet beel consequenties gaat hebben... :(

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 21:06

Genoeg rust tussen de beweging door geven. Dit zal je toch even 2 weken de tijd moeten geven. Anders komen er grotere probleempjes :).

Ik heb zelf namelijk een (ja maar 1 |o ) X-been, en die kraakt ook regelmatig doordat de knieschijf dus een stukje moet schuiven om goed in de kom te komen. Dit maakt het geluid. Vandaar dat ik ernaar vroeg :).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 21:07

xStephanie schreef:
Nou, heel fijn weer. Nieuw shetje op stal, schat van een ding maar ze heeft me vreselijk hard getrapt op de zijkant van mn knie, de binnenkant. Het is heel erg dik en doet ook behoorlijk pijn. Ik kan alles nog buigen zonder dat ik meer pijn krijg, gelukkig..
Nu is mijn vraag; Wat kan er precies gebeuren wanneer je zo'n klap krijgt aan de binnenkant van je knie? Mijn knie zit al niet perfect in elkaar, kraakt aan alle kanten en ik kan niet geluidloos de trap op lopen :P

Als jullie hier ervaring mee hebben, deel het alsjeblieft want ik ben toch wel nieuwsgierig! Er is in ieder geval niks gebroken, dat is zeker :)

hahha.. Heb nog steeds een voor aan de binnenkant van mijn linkerknie. Jaren geleden een knal van een fjord gehad. Knie 6 weken dubbel zo dik geweest. Huisarts naar laten kijken. Niets gescheurd of gebroken,
maar een hematoom van heb ik jou daar.

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 21:09

Ik zag al wat voorbij komen op FB en nu zie ik je topic hier.. Heb je weer goed voor elkaar! :+
Wel vervelend, knieën zijn zo gevoelig.. Ik zou het even rust geven en als het over een week niet minder is even langs de HA.

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-13 21:10

Ja mijn knieschijf piept en kraakt ook aan alle kanten, smeer er zometeen maar vallen en stoten zalf op en ga maar in bed liggen met t voetje hoog.. Het is behoorlijk dik aan het worden, zal zo is een foto'tje uploaden..

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-13 21:10

UMayDream schreef:
Ik zag al wat voorbij komen op FB en nu zie ik je topic hier.. Heb je weer goed voor elkaar! :+
Wel vervelend, knieën zijn zo gevoelig.. Ik zou het even rust geven en als het over een week niet minder is even langs de HA.

Ja idd haha :P Ga k ook doen maar moet morgen toch echt een stuk fietsen :(

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 21:12

Inderdaad omhoog dat het vocht weg kan, boven je hart. Als het dikker blijft morgen toch maar dagje bedrust geven ;)

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-13 21:13

Dunner zal het de komende dagen niet worden, ken mn knie al langer als vandaag.. Gaat overigens steeds meer zeer doen en kan net nu ook niet meer strekken..

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 21:15

Proberen zo veel mogelijk kleine bewegingen te maken, en toch echt rust te pakken. Het is je knie. Ik weet niet wat je morgen hebt?

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-13 21:20

Jikkeee schreef:
Proberen zo veel mogelijk kleine bewegingen te maken, en toch echt rust te pakken. Het is je knie. Ik weet niet wat je morgen hebt?

Morgen hebben we de hele dag workshops, dus word een druk dagje.. Moet ook anderhalf uur fietsen dus weet niet of het wat gaat worden...

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-13 21:21

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 21:24

Hmm, ja ik raad je aan om morgen thuis te blijven maar snap ook dat het eigenlijk niet mogelijk is. Is het fietsen niet mogelijk om om te zetten in openbaar vervoer/auto?

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-13 21:25

Jikkeee schreef:
Hmm, ja ik raad je aan om morgen thuis te blijven maar snap ook dat het eigenlijk niet mogelijk is. Is het fietsen niet mogelijk om om te zetten in openbaar vervoer/auto?

Ik moet zo ver fietsen om bij mn ov te komen :P Ik kijk even aan hoe het morgen gaat en dan overleg ik even met mn mama! Ik baal echt zeg, bah :(

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 21:26

Pardon? Dat is echt erg ver! Ja als het zeer doet proberen toch echt wat te kunnen regelen. Snap dat je baalt. Hopelijk kan je het weekeind snel wat rust pakken voor je knie

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-13 21:34

Ja OV hier is bagger.. En ga niet 200 keer overstappen.. Mama zegt dat het een grote bloeduitstorting word en dat ik mn knie zo ver mogelijk moet buigen.. Ik kan er al niet aan komen laat staan bewegen.. Zie het een beetje somber in :n

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 21:36

Nee dat kan ik begrijpen.. Ik zal niet meer klagen over de ov :=.
Hmm buigen klopt wel, maar zo ver mogelijk ben ik het niet helemaal mee eens. Maar daarin verschillen de meningen :). Ik vrees ook dat het vannacht met slapen lekker stijf zal worden. Kan je vannacht niet je been wat hoger leggen? Dat het in ieder geval boven je hart ligt?

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 21:36

Ik heb ooit een trap tegen mijn knie gehad.. scheurtje in mijn knieband was het resultaat! dat was een laaaang herstel

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-13 21:37

Jikkeee schreef:
Nee dat kan ik begrijpen.. Ik zal niet meer klagen over de ov :=.
Hmm buigen klopt wel, maar zo ver mogelijk ben ik het niet helemaal mee eens. Maar daarin verschillen de meningen :). Ik vrees ook dat het vannacht met slapen lekker stijf zal worden. Kan je vannacht niet je been wat hoger leggen? Dat het in ieder geval boven je hart ligt?

Ik heb er een kussen onder gelegd, in die positie verga ik van de pijn.. Maar wat moet dat moet :D wat een feest jongens, gatverdamme..

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-13 21:37

Diaz schreef:
Ik heb ooit een trap tegen mijn knie gehad.. scheurtje in mijn knieband was het resultaat! dat was een laaaang herstel

Je maakt me bang :=

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-13 12:24

Nou k loop al de hele dag rond hier en het word er niet veel beter op.. Het 'ei' is nu nog dikke en dr zit een enorme bloeduitstorting op :P Ziet er heel smakelijk uit en kreeg me vanmorgen niet in mn broek gehesen :') Fietsen was ook een regelrechte ramp :(

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 18:22

Pfoe ik heb wel respect voor je hoor :(:)

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-13 18:26

Dankjewel :') Ik begin zelfmedelijden te krijgen _O-

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 18:48

Haha en ook begrijpelijk hoor :')