Voor het eerst geen lagen kleding aan en hoppa zweetplekken.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Voor het eerst geen lagen kleding aan en hoppa zweetplekken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 16:00

Pff, dan is het nog koud weer en doe je even mee met kleine kinderen te voetballen, en jahoor weer zweetplekken onder mn oksels, zelf door een dik baseball jasje heen! Met de zomer en lente had ik me voor genomen om alleen maar hempjes te dragen waarbij je geen zweetplekken dus ziet, maar goed het is gewoon te koud om een hempje aan te doen, en ik wel gewoon lekker wil buitenspelen zonder zweetoksels te hebben..

Dus wie heeft hét middel tegen zweetplekken? :(

SummerRemedy

Re: Voor het eerst geen lagen kleding aan en hoppa zweetplekken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 16:02

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 16:04

Mijn moeder en ik hebben bovenstaande wel eens uitgeprobeerd.
Het werkt mhah.. Stel dat je een presentatie hebt en je weet dat je gaat zweten kan het wel handig zijn voor een keer. Maar niet voor dagelijks.

Wat tegen zweetplekken helpt is goed je oksels schoonhouden, regelmatig scheren en het ligt ook aan de stof van je kleding.
Ik gebruik nu een hele goede natuurlijke deo, DO2 heet het. Misschien iets voor jou om een keer te proberen :)

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 16:06

Of Lady Speed Stick blijkt ook erg goed te zijn (nog niet zelf ervaren :) )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 16:09

Anne_26 schreef:
Mijn moeder en ik hebben bovenstaande wel eens uitgeprobeerd.
Het werkt mhah.. Stel dat je een presentatie hebt en je weet dat je gaat zweten kan het wel handig zijn voor een keer. Maar niet voor dagelijks.

Wat tegen zweetplekken helpt is goed je oksels schoonhouden, regelmatig scheren en het ligt ook aan de stof van je kleding.
Ik gebruik nu een hele goede natuurlijke deo, DO2 heet het. Misschien iets voor jou om een keer te proberen :)

Ik scheer sws regelmatig, 2 a 3x per week, elke ochtend wassen zal ik doen! En bij die deo heb je geen zweetplekken?

wendyP

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 16:09

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 16:11

wendyP schreef:
http://www.drogisterij.net/producten/23 ... ra_Dry.jpg

De depper is heel goed, je gebruikt hem ong om de 3 dagen. Niet te vaak doen want dan gaat het branden enzo.

En dan heb je geen zweetplekken? Helpt het ook tegen de lucht? Ik gebruik tegen de lucht gewoon Dove original, die werkt prima en doe ik de hele dag mee. :j

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 16:12

Volgens mij is een deo bedoeld om zweetgeur te neutraliseren, en een antiperspirant om echt het zweten tegen te gaan? Alleen schijnt het dat je bij die laatste dan op andere plekken weer meer gaat zweten. Mss dat bepaalde stoffen in deo's wel een soort van "disbalans" veroorzaken waardoor je meer zweet, een natuurlijke deo is vast beter :) Zweet je met die natuurlijke deo ook niet meer dan?

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 16:12

Believe schreef:
Ik scheer sws regelmatig, 2 a 3x per week, elke ochtend wassen zal ik doen! En bij die deo heb je geen zweetplekken?

Veel minder dan met een spuit deodorant van Nivea :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 16:13

SummerRemedy schreef:
Volgens mij is een deo bedoeld om zweetgeur te neutraliseren, en een antiperspirant om echt het zweten tegen te gaan? Alleen schijnt het dat je bij die laatste dan op andere plekken weer meer gaat zweten. Mss dat bepaalde stoffen in deo's wel een soort van "disbalans" veroorzaken waardoor je meer zweet, een natuurlijke deo is vast beter :) Zweet je met die natuurlijke deo ook niet meer dan?

Is die laatste vraag voor mij? Met deze Dove original heb ik wel zweetplekken, maar ik ruik niet iig.

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 16:13

Zoals er al gezegd wordt let op je kleding, draag alleen katoen, wol, linnen, zijde en geen "vieze" synthetische stofjes.

wendyP

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 16:15

Believe schreef:
wendyP schreef:

De depper is heel goed, je gebruikt hem ong om de 3 dagen. Niet te vaak doen want dan gaat het branden enzo.

En dan heb je geen zweetplekken? Helpt het ook tegen de lucht? Ik gebruik tegen de lucht gewoon Dove original, die werkt prima en doe ik de hele dag mee. :j

nee dit helpt niet tegen de lucht, dit moet je op de avond voor dat je gaat slapen doen en de volgende ochtend moet je je oksels wassen en dan deo op doen. Bij mij helpt het helemaal tegen zweetplekken :j

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 16:16

Ik heb er ook erg veel last van maar sinds ik deze Deo gebruik gaat het een stuk beter alleen als je echt heel heel erg zweet dan helpt het niet.
Want het blijft een Deo en geen anti transpiratie middel maar ik zweet wel minder snel.
Afbeelding

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 16:42

Believe schreef:
SummerRemedy schreef:

Is die laatste vraag voor mij? Met deze Dove original heb ik wel zweetplekken, maar ik ruik niet iig.

Nee was voor Anne_26 :D

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 16:46

Syneo5 werkt ook goed tegen zweetplekken :j

Linni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 16:49

Ik gebruik ook de Rexona Maximum protection die hierboven staat en vind dit ook een erg fijne deo die goed werkt, zal hem je zeker aanbevelen!

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 16:51

Hier iemand die altijd mannen deo gebruikt :j Idem voor scheermesjes :o
Mannen zweten sneller en meer, zodoende ;)
Alleen bij grote inspanning zweetplekken (of heel warm weer).

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 16:52

wendyP schreef:

Die depper is echt geweldig. GEEN zweetplekken en geen andere okseldeo nodig. Vroeger toen ik nog 12km naar school fietste had ik elke dag bij aankomst zweetokseltjes. Niet leuk voor een puberende tiener op de middelbare school. Met die depper had ik 0 zweet onder m'n oksels.

Ze zeggen dat je er op andere plekken meer van gaat zweten, ik had daar zelf geen last van. Misschien ook omdat de 10 vierkante cm onder je oksels niet in verhouding staat tot de rest van het oppervlak waar je kan zweten en het gemakkelijker droogt. :)

Blubje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 17:06

Believe schreef:
wendyP schreef:

Ik ga van dove deo juist zweten:P Bij mij werkt rexona heel goed.

MaNdiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 17:10

Ik vind de depper ook geweldig. Alleen mag je daar geen anti-transparant deo bij gebruiken , maar gewoon normale deoderant. Anders gaat het de werking weer tegen.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 17:11

Oh ik gebruikte helemaal niks in combinatie met die depper. Gewoon een lekker luchtje op en gaan. :)

Debbyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 17:24

Ik gebruik de therme 5 dagen spray, had ook altijd erg veel last van zweetplekken om niks, maar sinds ik dat gebruik nooit meer.

RuiterL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 18:29

Zoals degene boven mij ook vermeld de therme 5 dagen spray is echt top!
Ik had er vroeger ook vaak last van, ben dat gaan gebruiken en sinds dien is het echt verdwenen...
Gebruik het nu heel soms nog, maar bijna niet meer.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 18:34

RuiterL schreef:
Zoals degene boven mij ook vermeld de therme 5 dagen spray is echt top!
Ik had er vroeger ook vaak last van, ben dat gaan gebruiken en sinds dien is het echt verdwenen...
Gebruik het nu heel soms nog, maar bijna niet meer.

[ Afbeelding ]

Oke! En hoe duur is het en hoe vaak moet je het op doen en waar is het te koop? :)

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 18:36

Ik heb voor mijn profielwerkstuk, met als onderwerp deodorant, 3 verschillende deo's gebruikt. Deodorant van fa, maximum protection van rexona en die ultra dry van odorex. Uit beide onderzoeken die ik gedaan heb kwam dat de odorex het beste werkt ;)

Ik zit nu helemaal in het onderwerp, dus mochten er vragen zijn!