Al zolang als ik me kan herinneren voel ik me altijd erg down en negatief.
3 kwart jaar geleden ben ik hier pas voor het eerst over gaan praten en na een tijdje voelde ik mijn eigen een stuk beter. Heb hier toen ook nog een topic geopend waar ik hele fijne tips heb gekregen. Helaas ging het op een gegeven moment weer net zo slecht of misschien nog wel slechter.
Begin dit jaar heb ik daarom toch besloten om hulp te zoeken, omdat ik denk dat ik er zelf niet uit ga komen. Vooral omdat ik hier al zolang last van heb, zonder dat ik zelf weet waarom.
Ik had me aan gemeld voor een add onderzoek, omdat ik een vermoeden had dat ik dat heb en het negatieve kan daar ook een symptoom van zijn.
Ik kreeg vandaag te horen dat ze (voor nu) dat onderzoek niet willen doen, maar eerst willen kijken of ze het down en negatieve weg kunnen krijgen door gesprekken of misschien medicijnen. Omdat de andere dingen waar ik tegen aan loop misschien wel juist komen door hoe ik me voel.
Het besluit hiervoor is naar aanleiding van een intake gesprek dat ik vorige week heb gehad genomen.
Maar ik vond dat intake gesprek erg zwaar en vond het heel moeilijk om een uur lang over mezelf te praten. Ik was de rest van de dag dan ook helemaal kapot.
Daarom ben ik erg benieuwd naar ervaringen, want ik neem aan dat ze tijdens behandelingen overal veel dieper op ingaan dan tijdens een intake. Dus wil iemand zijn ervaringen met me delen? Eventueel via pb?