Op dit moment ben ik op zoek naar ballerina's maar alles is zo smal
Zijn er meer mensen die last hebben van brede voeten?
Heeft er iemand de ultieme tip om leuke, bredere ballerina's te kunnen scoren?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Florenc schreef:Zelfde probleem, maar daar komt dan ook nog eens bij dat mijn voeten de neiging hebben van naar binnen te knikken :+. Ballerina's zijn dus zelfs helemaal geen optie.
Winter is vaak oke voor schoenen (laarzen lukt wel!), maar mooie, fijne zomerschoentjes zijn niet voor mij weggelegd, helaas...
' Heb de voeten altijd onder de blaren met zomerschoenen... XxSasjuhh schreef:Florenc schreef:Zelfde probleem, maar daar komt dan ook nog eens bij dat mijn voeten de neiging hebben van naar binnen te knikken :+. Ballerina's zijn dus zelfs helemaal geen optie.
Winter is vaak oke voor schoenen (laarzen lukt wel!), maar mooie, fijne zomerschoentjes zijn niet voor mij weggelegd, helaas...
Mischien is het een optie om goede zooltjes te kopen die jouw voeten in een goede houding zetten?
Die kan je in bijna alle schoenen doen
. Zelfs dan moet ik een schoen hebben waar mijn voet gewoon ook écht goed in zit... en dat is altijd héél lang zoeken.LiiNd_Y schreef:ik heb ook doorgezakte voeten, dus zak dan ook nog met mijn enkels naar binnen. laarzen lukt mij inderdaad ook nog wel...heb ook wel een aantal pumps, een paar dat wat breder is, en een leren paar, die aardig mee rekt.
maar ballerina's
. Op één of andere vreemde manier, zak ik met mijn voeten/enkels véél meer/makkelijker naar binenn bij een platte schoen, dan bij een schoen met hak, zelfs is dat maar een heel kleintje....
. Rest zijn allemaal schoenen met hakken...
Ik heb ze nu opmaat laten maken en het eerste paar zat niet goed en deze zijn retour. Heb ook nog eens een rare kuitvorm.
Dus nóg breder.. FIJN!