) ,Hebben jullie al een keuze kunnen maken voor een nieuw paar schoenen voor komend seizoen?
Ik vind het maar moeilijk:
Er zijn heel veel laarsjes
maar dat vind ik niet echt zomers en bovendien geen gezicht met blote benen onder een rok of jurk.Dan heb je de sneakers in alle soorten en maten
die tijd heb ik toch ook wel gehad en ik ook hier weer: alleen leuk onder een lange broek.Vervolgens kom ik over ballerina's tegen
ik weet het niet hoor...ik vind ze te plat... En ik vind ze nóg erger als je dan ook nog een "teen decolleté" hebt...brrr...Deze
vind ik op zich mooi, maar weer zo'n hoog gesloten schoen; dat is toch niet zomers?En als laatste de palen van hakken
heel mooi en leuk voor een feestje of een avondje uit, maar niet in mijn dagelijkse leven van moederen, huishouden en juf zijn 
Dussss: zijn er nog andere suggesties? Wie heeft er al een keuze gemaakt? Waar/welke winkel ben je geweest? Hoe combineer je ze?
Ik zoek zelf dus iets dat elegant/gekleed is, maar toch wel zomers (lees: als we dan straks wèl een hittegolf krijgen, wil ik niet m'n pumps uitglijden zeg maar
) 
Tommy Hilfiger en Ugg Australia hebben hele leuke 
)