Schoenenmode voorjaar/zomer 2013

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MamaMiesje

Schoenenmode voorjaar/zomer 2013

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-13 15:17

Hey ladies (and gentlemen? ;) ) ,

Hebben jullie al een keuze kunnen maken voor een nieuw paar schoenen voor komend seizoen?
Ik vind het maar moeilijk:
Er zijn heel veel laarsjes Afbeelding maar dat vind ik niet echt zomers en bovendien geen gezicht met blote benen onder een rok of jurk.
Dan heb je de sneakers in alle soorten en maten Afbeelding die tijd heb ik toch ook wel gehad en ik ook hier weer: alleen leuk onder een lange broek.
Vervolgens kom ik over ballerina's tegen Afbeelding ik weet het niet hoor...ik vind ze te plat... En ik vind ze nóg erger als je dan ook nog een "teen decolleté" hebt...brrr...
Deze Afbeelding vind ik op zich mooi, maar weer zo'n hoog gesloten schoen; dat is toch niet zomers?
En als laatste de palen van hakken Afbeelding heel mooi en leuk voor een feestje of een avondje uit, maar niet in mijn dagelijkse leven van moederen, huishouden en juf zijn :D

Dussss: zijn er nog andere suggesties? Wie heeft er al een keuze gemaakt? Waar/welke winkel ben je geweest? Hoe combineer je ze?
Ik zoek zelf dus iets dat elegant/gekleed is, maar toch wel zomers (lees: als we dan straks wèl een hittegolf krijgen, wil ik niet m'n pumps uitglijden zeg maar :') )

Nanno_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 15:47

ik vind het ook op dit moment helemaal niks in de stad.. niet alleen op schoengebied.
die sandaaltjes zijn wel leuk maar dan moet het echt 30 graden zijn voordat ik dat aantrek.. en dat komt ook niet zo vaak voor helaas.
oja en de hakken zijn hartstikke leuk maar ik ben al vrij groot.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 15:54

Een nieuw paar? Ik heb er inmiddels meerdere gekocht O:)
Bootschoenen van dubarry: http://www.waterborg.nl/image/shrink/27 ... brown-.jpg
Een paar zwarte pumps met puntige neus: http://www.esprit.nl/pumps/pumps-met-sp ... O10320_001
Een paar lak nude pumps: http://www.esprit.nl/pumps/lakpumps-L05561_267
Een paar felblauwe lak pumps: http://www.esprit.nl/pumps/spitse-gelak ... O10314_434

Verder heb ik nog zandkleurige peeptoes en barbieroze pumps van vorig jaar.
Sleehakken, open schoenen of van die platte schoenen zijn niets voor mij.

MamaMiesje

Re: Schoenenmode voorjaar/zomer 2013

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-13 17:39

Open schoenen/tenen zichtbaar vind ik ook niet zo; heb een hele lelijke rechthoekige nagel op m'n grote teen (ja zo ging dat als je 25 jaar geleden een ingegroeide teennagel had -O- )

Sleehakken heb ik een paar van...misschien dan toch nog een paar aanschaffen :j

Mootje zitten die lakkers nou lekker? Volgens mij zweet en knelt dat als de pest?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 18:36

Lakkers van een goed merk zitten beter dan die van van Haren / Schoenenreus enzo. Ik heb altijd panties of kniekousen aan en heb geen last van zweetvoeten (gelukkig)!

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-13 18:43

Ik zie in je profiel dat je idd wel een baan hebt waarbij weinig casual/blote benen kunnen (denk ik) :D
Maar ALS :') het straks nog warm wordt -en m'n benen niet meer melkflessenwit zijn, wil ik geen panty aan :=
Maar goed, er zijn natuurlijk nog altijd van die hele kleine kousenvoetjes :j

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 18:47

Ik loop eigenlijk altijd in mantelpakjes en jurkjes. Als ik 'buiten' loop, loop ik in overal met offshore laarsjes :=
Afbeelding
Kousenvoetjes zijn ook altijd fijn! Blote voeten in schoenen vind ik niet lekker zitten en dan krijg ik wel zweetvoeten :+

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-13 18:49

Bij de H&M hebben ze overigens fijne (goedkope :D ) kousenvoetjes :j

MyrtheJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 18:52

Ik vind het ook ontzettend lastig dit jaar.

Ik ben maar begonnen met een paar allstars voor mijn casual dagen. Heb al veel hakken/sleehakken. Wil nog een paar nieuwe sandalen, en sja, die laarsjes trekken ook erg, maar daar heb ik er al behoorlijk veel van.... :o

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 19:01

ik kan niet slagen -O-

en wat ik leuk en betaalbaar vind trek ik aan en zit voor geen meter :7

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-13 19:08

En wat ik mooi en stijlvol vind........ Is duur... -O- :roll: :')

Nanno_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 19:13

ja inderdaad, eindelijk leuke schoenen gevonden.. ahhhhhhh 280 euro? laat maar zitten.. 8)7

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 19:22

Iedere zomer heb ik moeite met het vinden van zomerschoenen.
Meestal loop ik daarom maar op sneakers, en als het echt warm wordt op slippers.

Ballerina's vind ik lelijk, pumps draag ik wel maar niet de hele dag door, en sandalen zoals in de OP vind ik ook niet mooi. Ik ben dan weer wel verliefd op enkellaarzen en gympen. Maar zoals je zelf al aangeeft TS, niet echt geschikt voor de zomer. Ik lees daarom graag mee, wie weet kom ik ineens de perfecte zomerschoenen tegen :D