Beetje gekke titel, maar ik heb dus sinds vanmorgen een witte wang de andere wang is gewoon normaal gekleurd, de ene helft van de wang is wit en de andere helft is rood, het is een duidelijke scheiding tussen de 2 kleuren, het doet geen pijn maar ziet er wel raar uit.
Wie komt dit bekend voor en kan mij ongeveer vertellen wat het kan zijn??!! Ik zal straks proberen een foto te maken
Ben benieuwd...
Arcodavella
Geplaatst: 17-03-13 11:43
Heb je op iets hards oid geslapen? Een witte huid, betekent weining tot geen onderhuidse doorbloedingen en dat krijg je bijvoorbeeld door langdurig met iets hards op je huid te drukken..
Nee, slaap op mijn andere wang altijd... Waarschijnlijk heb ik ook fenomeen van raynaud (vingers) maar de wang voelt gewoon normaal.. heb ook nog aan mijn verstandskiezen gedacht maar heb geen pijn en er lijkt ook niks door te komen...
Het is wel iets minder geworden, maar dat komt doordat het stuk er naast minder rood is, dus lijkt het ook minder. Even zoeken naar een foto... Het is een beetje een rare foto, beetje onzuiver en heb mijn mooie badjas aan haha. De foto is trouwens spiegelbeeld, het is voor mij de linkerwang.
Het zou kunnen dat het daar mee te maken heeft, alleen word het op je handen juist rood en op je wang dus juist wit. Dat is toch best een verschil.. Ik las dat je naar de dermatoloog gaat, misschien kan je dit dan ook wel aankaarten.
Dat heb ik regelmatig, dan zit er opeens een witte vlek op mijn wang of bij mijn kaak. Ik heb het aan allebei de kanten van mijn gezicht. Gaat vanzelf weer weg bij mij