Depende schreef:Altijd vervelend zo'n gesprongen adertje, over het algemeen kan het weinig kwaad het ziet er alleen naar uit. Dit hoeft overigens niet door je lenzen te komen, het kan, maar het kan ook stom toeval zijn dat het nu gebeurd. Voor hetzelfde geld was het gebeurd met je bril op terwijl je nieste.
Wat ik wel apart vind is dat je morgen pas een oogmeting krijgt, die heb ik wel gehad voor ik de eerste keer proef lenzen kreeg. Mag ik vragen wat je afwijking is? Zo lang je geen cilinder of prisma hebt krijg je geen 'op maat gemaakte lenzen' maar gewoon 13 in een dozijn lenzen op jouw sterkte.
Ik heb een cilinder
De sterkte ect. Was gewoon goed maar de lenzen waren nog niet echt voor mijn oog gemaakt omdat het proeflenzen waren. Het is waarschijnlijk gekomen doordat er vuil onder de lens is gekomen, het waaide namelijk behoorlijk en ik ben een paar uur buiten in het 'park'
geweest, daarna is het gebeurt dus dat is waarschijnlijk de oorzaak. Als mijn oog genezen is krijg ik wel lenzen die perfect op m'n oog passen zodat er geen vuil meer tussen kan kruipen.