Uitstelgedrag

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sunrise_

Uitstelgedrag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-13 14:40

Het is weer zo ver. Al een paar dagen hik ik tegen een mail aan met scriptie-feedback, die ik moet lezen en er wat mee moet doen.
Pf maar tegen sommige dingen kun je zo opzien! Ondertussen heb ik al 128123 andere dingen gedaan, maar dit moet ik nog steeds doen.
Ik heb even een bemoedigend duwtje in de rug nodig en even horen dat het allemaal wel goedkomt!

Misschien zijn er meer bokkers die een vervelende klus uitstellen en ook even een duwtje in de goede richting van andere bokkers nodig hebben? *\o/*

(Ho ik zie nu dat ik het per ongeluk onder Mensenwelzijn heb gepost, de bedoeling was om het op Leven Zonder Paarden neer te zetten).
Laatst bijgewerkt door Sunrise_ op 14-03-13 14:43, in het totaal 1 keer bewerkt

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 14:41

* Schop!

Het komt wel goed schatje! :(:)

8nnemiek

Re: Uitstelgedrag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 15:33

Herkenbaar hoor!
Ik gebruik de ban-functie van bokt de laatste tijd veel te vaak :')

Verder nog geen oplossing gevonden, behalve mijn vriend die me af en toe een schop onder mn kont geeft :))

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 15:35

Ik ken het probleem ook..
Bij mij is het vooral in de eerste paar weken van een nieuwe periode. Dan houd ik de stof niet bij waardoor ik diep in de **** raak :+
Zo ben ik nu 3 weken algemene economie aan het bijwerken, daarna 4 weken GMO en o ja, ik moet ook nog een presentatie maken :')

MarjaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 15:53

Sommige mensen werken het beste onder druk en laten het dan ook steeds zover komen (ben er zelf eentje van). Kom op aan de slag en het gaat allemaal wel lukken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 16:30

Ik ken het! Moet mijn scriptie ook verbeteren en ben er nog steeds niet aan begonnen.

Maak een planning, met wanneer je wat gaat doen etc. Misschien kan dat helpen.

Succes!

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 16:40

Ik ken het. Heb morgen 2 examens & ben er vanmiddag om 2 uur pas aan gaan zitten. Heb gelukkig al het leeswerk goed bijgehouden en goede aantekeningen gemaakt tijdens de lessen, maar wat meer tijd om alles op m'n gemak door te lezen was fijn geweest.

Even bedenken waarom dit belangrijk voor je is, kop thee/koffie zetten en er dan eens goed voor gaan zitten. Succes meid +:)+

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 17:20

Ik ben ook zo'n rasechte uitsteller, verschrikkelijk! Ik merk bij mezelf altijd dat ik vooral boos op de wereld zit te zijn dat ik het moet doen, maar daarmee hou je natuurlijk alleen jezelf voor de gek
Wat bij mij werkt is mezelf weer even vertellen dat het mijn verantwoordelijkheid is. Ik word niet vermoord als ik het niet doe, maar moet dan wel zelf de consequenties dragen. En ik MOET het niet doen, daar heb ik zelf voor gekozen. En als ik het uitstel? Dat kan ik alleen mezelf aanrekenen

Wie weet werkt het voor jou, je moet jezelf soms even relativeren is mijn ervaring

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-13 17:24

Zo het is alweer gepiept. Ik ben van mijzelf heel stipt en gestructureerd met eigenlijk alles, behalve als ik mijzelf moet confronteren met beoordelingen op iets, zoals
deze mail. Dat vind ik doodeng, en tegen het openen van zo´n mail kan ik dagenlang opzien. En uiteindelijk viel het natuurlijk reuze mee!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 17:35

Goed bezig! :D

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 18:30

Same here, ook scriptie! Inmiddels heb ik al mijn andere lab onderzoeken, take home examens, essays etc. af, maar die verdomde scriptie. Omdat inderdaad; je daarop hard beoordeeld wordt. En zodra ik het volgende hoofdstuk af heb moet ik meeten met m'n supervisor, wat helemaal doodeng is.

Maar: super van je dat je de mail geopend hebt en dat het meeviel. We komen er wel! :)