Ik heb van mijzelf asblond haar, verfde het vaak maar de afgelopen twee jaar heb ik het z'n normale kleur gelaten.
Allemaal leuk en prima, maar nu ontdekte ik een poos geleden dat mijn haar bij mijn slapen wel grijs leken ipv blond?
Van de week bevestigde mijn kapper dit ook en inmiddels word ik helemaal gek. Ik lijk overal grijze haren te zien en ik kan die plukken bij m'n slapen niet uitstaan (zijn flinke plukken).
Grijs worden is natuurlijk niet erg, maar..... Ik ben nog maar 24.

Iemand die ook op vroege leeftijd grijs werd? En hoe lang gaat het ongeveer duren voor die verschrikkelijke plukken zich gaan uitbreiden?
Ik kan wel janken....

, niet dus, puur natuur. Ik ken daarnaast ook mensen die helemaal grijs waren op jonge leeftijd en het staat vaak prachtig, maar ja, niet iedereen is er blij mee. Ik ga iig niet elke vier weken veel geld aan kapper uitgeven, als je de eerste keer verft dan is het veel moeilijker om te stoppen want die uitgroei vinden de meesten nog erger. 

)met grijze haren..... Vanaf mijn 18e al.... Toen trok mijn broertje op mijn 18e verjaardag een grijze rakker uit mijn hoofd......