Ik heb vanmiddag een afspraak om mijn wekbrauwen te epileren en verven. Deze wil ik goed bij houden met poeder. Maar welke kleur past bij mij. Ik heb donker blond/bruin haar, maar mijn wekbrauwen zijn zonder iets niet zichtbaar. Blond dus! Please help!
Vraag het anders aan de persoon die je wenkbrauwen gaat doen. Die kan jou vast wel goed adviseren.
Sani
Geplaatst: 12-03-13 14:20
Ik zou het de persoon vragen bij wie je het laat verven. En zonder een foto kunnen wij moeilijk oordelen, het moet ook nog bij je gezicht passen.
RoosG
Geplaatst: 12-03-13 14:20
Kies niet voor een te donkere kleur, dan lijk je heel hard. Een licht bruin ofzo. Bij de kruitvat hebben ze van die setjes van catrice, die zijn vaak nog wel goed!
jst_lyske
Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-13 14:21
Met welk merk hebben jullie de beste resultaten?
Sem_
Geplaatst: 12-03-13 15:10
Ik vind het Anastasia Brow Powder Duo heel erg fijn, ik gebruik het in combinatie met een Leco wenkbrauwpenseel. Wel prijzig, maar volgens mij kan je er wel ongeveer heel je leven mee doen.. Ik denk dat de persoon waarbij je het laat verven je goed kan adviseren over welke kleur, als zij je niet kan helpen met een geschikte poeder kun je eens bij de Douglas binnenlopen, daar hebben ze meestal wel een medewerker die goed is met wenkbrauwen en je kan adviseren (heb ik ook laten doen).