Pijn aan hand.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

k_m

Pijn aan hand.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-13 16:57

Hallo!

Na een klein ongelukje op het uitgaan heb ik aan de rechter zijkant van m'n rechter hand pijn.
Het is redelijk gezwollen en bijna heel de zijkant is blauw. Ik kan m'n vingers bewegen alleen de pink doet een beetje pijn, draaibewegingen maken met m'n hand doet echt heel veel zeer..
Mijn vraag wat denken jullie hiervan zou het evt een barst kunnen zijn of iets dergelijks?
Ik wil vanavond naar de dokter gaan moet alleen men moeder nog even overtuigen om te rijden..

groetjes!

nathalie_v

Re: Pijn aan hand.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 17:03

Naar de huisarts morgen, even een x-ray laten maken, dan weet je het zeker. ;)

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-13 17:07

Dat is net het probleem ik wil wel maar mama doet moeilijk.. ze denkt dat er niets gebroken is dus vind het niet nodig..

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 17:38

Maar je kan toch zonder je moeder een afspraak maken?
Denk dat je oud genoeg bent om zelf te gaan?

En anders even wat rust houden, en op geleide van de pijn bewegen ;)

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 18:47

Als je 17 bent hoeft je moeder toch ook helemaal niet meer mee naar de huisarts. Gewoon bellen voor een afspraak en even langs gaan.

Heeft je huisarts avondspreekuur? Of wil je dan naar de huisatsenpost? In het eerste geval gewoon gaan maar in het laatste geval kun je prima tot morgenochtend wachten dit is geen spoed.

paardje1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 18:49

naar de huisartsenpost. ga maar vanuit dat het gebroken is. dan kan het ook dik en blauw zijn.

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 18:52

Huisartsenpost lijkt mee een beetje overbodig, als je er vanmiddag al last van had, dan had je dan ook kunnen gaan.
Het lijkt mij niet spoedeisend, beetje zonde om naar de HAP te gaan terwijl sommige mensen die er wel echt naar toe moeten lang moeten wachten....

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 18:54

Van de week heeft paardlief op mijn voet gestaan. Helemaal dik en blauw met bloeduitstortingen en deed ook veel zeer. Dit is natuurlijk wat anders dan jou hand maar ik ging er niet mee naar de dokter, paar dagen later is de meeste pijn weg en dikheid ook. Voel m nog wel hoor! Maar als ik jou dus was zou ik nog even een dag of twee wachten als de pijn of erger word of blijft zal ik wel langs gaan...

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-13 21:39

Naar de dokter gaan zonder moeder is niet mogelijk zonder rijbewijs met gekke sneeuwbuien dat snappen jullie ook wel geloof ik.
Ben deze avond naar de dokter geweest (na heel lang zeuren en een ruzietje), hij zij meteen dat het gebroken was, dus naar de spoedafdeling van het ziekenhuis. Daar foto's gemaakt bleek dat het toch niet gebroken was maar zwaar gekneusd, dus nu even in het steunverband met onwijze pijn..

Bedankt voor de reacties! :)